• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Startscherm Windows 10 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki Russel

Gevestigd lid
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
318
Waarderingsscore
1
Beste forum leden,

Vanmorgen even de rondleiding van Windows 10 gevold wat er allemaal nieuw is in de laatste grote update.
Ben in een scherm terecht gekomen waar ik niet meer uitkom ook niet na herstart (zie bijlage)
Als ik op de windows startknop klik met de muis zie je normaal de programma's alfabetisch maar nu niets.
Heb de laptop al opnieuw opgestart, maar kom in het zelfde scherm terecht, ook staan de programma's links onder
in de taakbalk er niet,
Hebt u enig idee het te herstellen?
Een herstel punt was er nog niet (laptop recent gekocht)
Van alles geprobeerd, er is mij door iemand geadviseerd laptop uitschakelen en de uitknop vast te houden totdat hij uitgaat, en
daarna weer opstarten, echter weet ik niet wat er dan gebeurd, misschien wel erger dus dat risico heb nog maar niet genomen.

Wie kan mij hier aub met helpen ??

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,
Nikki
 

Bijlagen

  • IMG-20200116-WA0003.jpg
    IMG-20200116-WA0003.jpg
    84,1 KB · Weergaven: 24
Startknop links onder en dan op het radertje "instellingen" ... persoonlijke instellingen ... start ... "start in volledig scherm" uitvinken. Is niks verkeerd, is gewoon een foute instelling/
 
hij heeft gewoon de tabletmodus geactiveerd ..
start>instellingen>systeem>tabletmodus en hier dien je de bureaubladmodus te gebruiken of je kiest voor de juiste modus voor mijn hardware gebruiken (aanbevolen )
 
Oké, ga het vanavond direct uitproberen!
Mag ik hiervoor hartelijk danken....was er zelf niet uitgekomen omdat ik niet wist waar te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Nikki
 
Helaas niet gelukt,
Heb zowel de tip van Emi als van artstudiog geprobeerd, maar helaas, de instelling die
u aangeeft stonden zo ingesteld als u omschrijft. Alleen heb ik weer pictogrammen links o,nder
in de taakbalk (zie bijlage) Als ik nu op een app hiervan klik opent die maximaal als ik deze wil kleiner
maken door op het vierkantje klik reageert hij niet, alleen kruisje klikken om te sluiten werkt dan.
Wie kan mij nog helpen naar een oplossing zodat het opstartscherm weer normaal wordt
Zou mooi zijn.
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Nikki
 

Bijlagen

  • 20200116_205313 (1).jpg
    20200116_205313 (1).jpg
    4,8 MB · Weergaven: 17
Klik in de Systray (met klok) op het internetsymbool.
In de lijst staan onderin een aantal blokken en links zal de tableytmodus met wittere letters als actief ingesteld zijn.
Klik er op en je keert terug naar het normale bureaublad.
 
Als ik op het internetsymbool klik, zie ik onder 3 blokken, van links naar rechts: Wi-Fi, Vliegtuigstatus en Hotspot.
 
Het is inmiddels gelukt, heb in de taakbalk op pictogram actiecentrum geklikt en daar staat wel het blok
Tabletmodus en deze uitgezet. scherm weer terug.
Hartelijk dank dat u mij in de goede richting heb gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan