• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Startvenster Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Toen ik vanmorgen Google Chrome startte kreeg ik een ander scherm dan gewoonlijk, normaal heb ik bij het starten 8 grote pictogrammen, de laatste meest bezochte websites onder het zoekveld van chrome, daar kon je dus gemakkelijk op klikken om deze website´s te bezoeken, nu was dit vanmorgen weg, enkel het zoekveld van chrome is er nu nog, is er een wijziging aan chrome gebeurt?
 
Geen idee maar ik hetzelfde verschijnsel als jij beschrijft.

Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits)
 
Normaal als je een tweede Chrome pagina opent zie je de laatste geopende pagina`s.
Net even uitgetest en de eerste keer kwamen ze gewoon in beeld, toen ik dit voor de tweede keer deed niet meer. Dus dan zal er in Chrome iets zijn veranderd.
 
Probleem zit bij Chrome, het regent vragen op het Chrome forum hierover.
 
je dient de Chrome te updaten ik heb hier versie 69.0.3497.81 in gebruik ...
ook heb ik er dus géén last van ...

Ashampoo_Snap_vrijdag 7 september 2018_18h25m39s_007_.png
 
heb ik al gedaan, blijft hetzelfde bij mij.
 
dan denk ik dat het eerder bij u ligt dan aan Chrome ...
open eens de instellingen van Chrome ...
bij "vormgeving " dient deze aan te staan en tevens indien jij een bepaalde url als voorkeur heb dien je deze optie dan ook aangevinkt te hebben ….
scroll vervolgens naar "bij opstarten " en daar dien je dan ook weer de optie om specifieke pagina's weer te geven aan hebben gevinkt tevens dien je dan de url of URL's toe te voegen
 
het effectief opstarten met 1 tabblad open waarin dus de meest bezochte web pagina's vermeld staan heb ik zelf nooit gebruikt daardoor zag ik nu pas dat ik verkeerd zat ..je kunt echter wel bij het opstarten aangeven dat er meerdere pagina's dienen te openen (das dan ook datgene ik hier eerder neerschreef)
*het effectief opstarten met 1 tabblad waarin dus de meest gebruikte webpagins vermeld worden heeft men niet meer in gebruik genomen .
 
Emi, heb hierin niks gewijzigd en wat dient er aan te staan bij vormgeving?
5b92aee9a3133-chrome.jpg
 
Ik heb ook altijd de laatste versie, maar ik heb ook ineens geen tabbladen meer.
Niet dat ik het erg vind, maar dat was als test. Bij mij verdwenen ze vandaag ook ineens.
 
Bij mij gaat het niet over de tabbladen, maar op de tegels die je in ieder tabblad zag, er stonden er steeds 8 en dit waren automatisch de websites dat je het meest gebruikte, dit ging automatisch en dat is weg.
 
jij dient in vormgeving homepage aan te zetten >aangepast wen adres ..
en vervolgens bij opstarten dan de gewenste URL's toe te voegen dat toevoegen gaat het snelst indien jij eerst deze open heb staan en vervolgens op "huidige pagina's gebruiken " klikt .
 
Emi, hetgeen jij bedoelt is verschillende tabbladen openen, was inderdaad niet hetgeen ik bedoelde, er staat al veel te lezen op het helpcentrum van chrome.
 
ik begreep dat ik verkeerd was ...
 
@fredjeh, jij bedoelt toch dit?
Dit werkte gisteren ineens niet, vanmorgen wel weer.

5b936b3806a4f-a1.jpg
 
ook hier werkt het terug nadat ik de instellingen terug gezet heb naar de standaardwaarden ...
het ziet er toch nog iets anders uit dan bij aarie25

Ashampoo_Snap_zaterdag 8 september 2018_08h39m25s_001_.png
 
Hier ook bij openen extra pagina de kleine icoontjes en de + naast de url, om een nieuwe pagina te openen is opeens in een circel.

Het zal de nieuwste update wel zijn.
 
Aarie25, dit bedoelde ik ja, nu vanmorgen ineens ok, maar vernieuwde versie, is dus opgelost.
 
Mooi dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan