• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Computerfabrikant

Wat is je favoriete computerfabrikant?


  • Totaal aantal stemmers
    677
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemronde Favoriete Computerfabrikant:

Van 2 t/m 13 oktober worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Awards. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Awards?

Stem hier op jouw favoriete computerfabrikant.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op een externe harddisk met 1,5 TB opslagruimte.

ncf.award_favoriete_fabrikant.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Azerty.nl

nog steeds,
ook al is de levertijd slecht :p

de award was toch gesloten?

Ja de nominatieronde is gesloten, maar nu kan je stemmen op een van de meest genomineerde computerfabrikanten. Dus niet online hardware shops he :p

Gr. Nils
 
MSI al jaren goede ervaring mee (alleen de laatste keer wat minder). Ook om hun befaamde oc genie knop "overclocking in 1 sec".
 
da was ne moeilijke, dell vind ik goed, acer ook, zeker prijs qualiteit, maar asus blijft voor mij toch de geweldigste (buiten apple)
 
Absoluut MSI; mijn videokaart is door hen gefabriceerd en ben er tevreden mee :)
 
1,5 TB, gooeeedemorgen.
 
Asus natuurlijk! :)
 
Ik stem voor Acer. Heb nu al meer dan een jaar een laptop en het werkt perfect.
 
Moeilijk omdat mijn pc's meestal samengesteld zijn uit meerdere merken ;)
(heb het niet zo voor de voorgebouwde pc's)

Maar als ik dan toch een merk moet kiezen , Asus omdat ik nu m'n 2de laptop daarvan heb en er tevreden van ben.
 
Heb voor Dell gestemd, maar eigenlijk wilde ik Sony...
 
de beste pc maker vind ik MEDION, de mercedes onder de computers met moederbord van asus
 
Hoewel ik niet van voorgefabriceerde pc's houd, denk ik toch dat Asus de beste is.
 
Zelf heel veel goede ervaring met MSI, dus daar gaat mijn stem naartoe :smile:

Ook over de andere genoemde merken ben ik erg te spreken. En dan met name Acer, Asus en Dell.
 
Asus :) kom op Dell is toch niet serieus... :p
 
MAXData vind ik fijn maar helaas worden ze niet meer gemaakt.

Asus vind ik goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan