• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Online Hardwareshop

Wat is je favoriete online hardwareshop?


  • Totaal aantal stemmers
    576
Status
Niet open voor verdere reacties.
per toeval

ik werd lid van computer idee

en jawel, vaak reclame over alternate.

ze zijn we goedkoop idd. en vaak de juiste pc kennis.

jammer genoeg (nou jammer eigenlijk niet) heb ik in mij omgeving een pc zaak die net iets goedkoper is, maar wel net zo goed.

die ook alles levertop mijn wensen.

daarom alternate.

alleen nog bezig voor een grote hardeschijf.

ditvalt nog niet mee, kwa prijs...

ik wil muziek en films kunnen opslaan. maar ja.....

je betaald er wel voor:smile:
 
Azerty!

Heb twee dagen geleden voor het eerst iets besteld maar de site ziet er goed uit en is ook duidelijk. bestelling ging soepel en bevestiging nettjes.

:biggrin:
 
Yup $Launch, die gasten hebben alles en goede service (maar dat is mijn mening).
 
Ik heb gekozen voor Alternate vanwege de service die ze bieden. (Y)
 
Ik bestel meestal bij informatique, hebben altijd wat ik wil voor een gunstige prijs en wordt altijd correct geholpen + spullen snel in huis..
 
Alternate, misschien wel wat duurder, maar betrouwbaar , goede service en vooral snel.
 
Bedankt allemaal voor het stemmen op jullie favoriete Online Hardwareshop. Het topic is vanaf nu gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan