• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Software

Wat is je favoriete software?


  • Totaal aantal stemmers
    708
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sketchup 7. Lekker wat ontwerpen, al kan ik het niet echt. :)
 
Office 2007 handige funcionaliteiten, en heb er al veel verslagen mee gemaakt
 
Ccleaner,hoewel ik het hier wel een vreemde vind om hier bij te zetten,maar gebruik hem elke dag weer dus
 
ik brand al jaren met nero.


al jaren groot sucses met veel mogelijk heden.
 
Total Commander. Punt aan de lijn
 
Ccleaner is bij mij het meest gebruikte en meest favo prog
 
Ik betere favo's maar die staan er niet bij.
Maar cccleaner werkt(e) prima en is freeware alhoewel nu mijn favo op dit gebied fcleaner is wat tevens freeware is.
 
Ccleaner.

Vindt overigens vrij overdreven dat Office zoveel stemmen krijgt. Het is eerder een verplicht nummertje. Je kunt ook Open Office gebruiken, maar die loopt nog niet helemaal lekker als je bestanden moet uitwisselen.

Nee, Office is iets waar je niet omheen kan, iets wat je vaak moet gebruiken, maar dat heeft imo niet veel met favoriet zijn te maken.

Uit dit rijtje kies ik voor Ccleaner.
Handig programma, heeft naar mijn idee ook nog eens effect.
 
Word, axcel, enz, zijn bij mij niet meer weg te denken.
 
Ccleaner.

Vindt overigens vrij overdreven dat Office zoveel stemmen krijgt. Het is eerder een verplicht nummertje. Je kunt ook Open Office gebruiken, maar die loopt nog niet helemaal lekker als je bestanden moet uitwisselen.

Nee, Office is iets waar je niet omheen kan, iets wat je vaak moet gebruiken, maar dat heeft imo niet veel met favoriet zijn te maken.

Precies hetzelfde als bij Internet Explorer in het browser topic.

daar ontkom je niet aan ;)

oohja en dan moet ik ook niet Outlook Express vergeten. (Thunderbird is gewoon veel beter maar ja,... outlook is er in gebakken.)
--- automatische edit ---
Mag ik mijn stem herzien.... Wolfram Mathematica is echt te mooi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Da ga ik uiteindelijk toch voor Photoshop.
Foto's bewerken / beheren in nu eenmaal een grotere hobby dan me werk (waar ik office 2007 gebruik :wink:)
 
Photoshop is toch het antwoord. Hartstikke handig tijdens mijn opleiding nu!
 
Office 2007 waarvan Exel en Powerpoint zijn mijn favoriete programma's vooral om hun veelzijdigheid.
De voorkeur van Exel is extra vanwege de mogelijkheden met Visual Basic programmeren.
 
Favoriete software: Apophysis
Die stond er natuurlijk niet bij, maar Photoshop gebruik ik ook heel erg vaak en ik vind het, voor waar het voor bedoeld is gewoon een supergoed programma.
 
Heb je ervaring met beide? De overstap naar Photoshop lijkt mij zo groot, vandaar dat ik PSP blijf gebruiken, met enthousiasme, overigens.
Ik heb me latenvertellen dat PSP beter zou zijn voor de bewerking van willekeurige plaatjes en Photoshop beter voor fotobewerking. Enig idee daarover?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan