• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Webbrowser

Wat is je favoriete webbrowser?


  • Totaal aantal stemmers
    734
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemronde Favoriete Webbrowser:

Van 2 t/m 13 oktober worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Awards. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Awards?

Stem hier op jouw favoriete webbrowser.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op een externe harddisk met 1,5 TB opslagruimte.

ncf.award_favoriete_webbrowser.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gebruik gewoon de standaard internet browser :)
 
firefox is zeker geweldig met alle add-ons, maar op de mac werk ik liever met safari, minder updates
 
Google Chrome, vanwege de simpele en compacte design. Ook is het de enige* browser die mijn flash galleries kan laten zien - na F11 - zonder ook maar een randje van browser window.

*Ik bedoel enige PC browser, Mac weet ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Google Chrome, vanwege de simpele en compacte design. Ook kan hij als enige* browser - na F11 - die mijn flash galleries kan laten zien zonder ook maar een randje van browser window.

*Ik bedoel enige PC browser, Mac weet ik niet.

Als je Google Chrome de beste vindt moet je bovenin even kijken, want daar kan je namelijk stemmen :p (ik zie dat Chrome nog 0 stemmen heeft vandaar ^^)

Gr. Nils
 
Google Chrome, ondanks dat hij niet veel verschilt van Firefox en dat ik eigenlijk niet veel verschilt van Firefox. De doorslag gaf het thema Night van Google Chrome xD

Ook is Chrome erg simpel en ziet het er professioneel uit.
 
Firefox, jammer dat die niet zo goed draait onder Win 7
 
Firefox is het toch wel helemaal!
IE8 is ook wel erg mooi, maar ik heb er iets tegen...
 
Sind kort Google Chrome nadat IE constant crashte.

(misschien moet ik firefox ook een uitproberen)
 
Al jaren vuurvosje.
 
Firefox!

Ik gebruik het al jaren, en nog nooit problemen mee gehad.
Wat firefox vooral zo goed maakt is dat het de web standaarden gebruikt.
Veel andere browsers, en dan vooral IE, hebben hun eigen standaarden waardoor je je websites toch weer moet gaan aanpassen voor dit soort browsers.
Daarnaast is firefox snel, en erg veilig. :)
 
Firefox NATUURLIJK! Bestaan er dan andere browsers? :biggrin:
 
Ik ga voor Mozilla Firefox. Werkt snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan