• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemtopic Sinterklaas Gedichten

Wat vind je het leukste, mooiste of grappigste gedicht?

  • [URL="http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=57079"]Fleuris[/URL]

    Stemmen: 0 0,0%
  • [URL="http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=56957"]SandersAce[/URL]

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemtopic Sinterklaas Gedichten


Je kan hier tot 24 december stemmem op het gedicht wat jij het leukste of grappigste vindt. De maker van het beste, grappigste en origineelste gedicht zal de prijs USB Stereo Speakers winnen t.w.v 29,95 die gesponsord wordt door gadgethouse.nl!


Kijk voor een overzicht van de gedichten op: http://www.nationaalcomputerforum.nl/forumdisplay.php?f=84


Winnaar: ewald_L
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk heb ik zelf het mooiste gedicht :agree:
Ik vind iedereens gedicht leuk, maarja je moet toch kiezen en in zo'n competitieve strijd ga je toch snel voor je eigen als dat mogelijk is :)
 
Ik vond die van meneer peer wel erg goed. Dus die heeft mijn stem.
 
Tuurlijk heb ik zelf het mooiste gedicht :agree:
Ik vind iedereens gedicht leuk, maarja je moet toch kiezen en in zo'n competitieve strijd ga je toch snel voor je eigen als dat mogelijk is :)

Jammer. Ik heb uit sportief oogpunt niet op die van mijzelf gestemd. Puur omdat ik dat een beetje flauw en laf vindt. Het getuigt van meer respect en sporitiviteit om op de beste na jouw te stemmen :p
 
Zit ook wat in :p
Tja maar anders kon ik niet echt kiezen dus heb ik de wat minder sportieve manier gekozen :)

Maar nu moeten we natuurlijk kijken wat de rest stemt :D
 
Heb op die van Chips gestemd, omdat ik het einde van het gedicht wel leuk vond passen bij het plaatje :)
 
Ik heb op Hendrik Anthoon gestemd, vanwege zn originele zinsopbouw en taalgebruik
Vond ik wel een stem waard :)
 
Heb op die van Chips gestemd, omdat ik het einde van het gedicht wel leuk vond passen bij het plaatje :)
Bedankt Nils, voor het compliment voor juist de paar zinnen die ik zomaar uit mijn mouw schudde. In tegenstelling tot de rest van het gedicht!:smile:

Ikzelf heb gestemd op SandersAce omdat ik dit gedicht zo lekker vond lopen maar vooral omdat ik het plaatje zo geweldig vind.

Mag je slechts 1x stemmen of mag het vaker? Ik vond het gedicht van Fleuris voor mij namelijk ook geweldig. :clapping: Heel treffend voor iemand die je niet kent!
 
Bedankt Nils, voor het compliment voor juist de paar zinnen die ik zomaar uit mijn mouw schudde. In tegenstelling tot de rest van het gedicht!:smile:

Ikzelf heb gestemd op SandersAce omdat ik dit gedicht zo lekker vond lopen maar vooral omdat ik het plaatje zo geweldig vind.

Mag je slechts 1x stemmen of mag het vaker? Ik vond het gedicht van Fleuris voor mij namelijk ook geweldig. :clapping: Heel treffend voor iemand die je niet kent!

Je kan helaas maar 1x stemmen ... :)
 
Het stemtopic is gesloten. Er zijn niet veel stemmen geweest, maar er is wel een winnaar: gefeliciteerd ewald_L
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan