• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Stil" toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Mijn omgeving vind mijn toetsaanslagen een hinderlijk geluid. Omdat het al een erg oud "Logitech" toetsenbod is heb ik er geen probleem mee een ander aan te schaffen.
Iemand een suggestie voor een goed maar stil toetsenbord.
Ik heb wel eens bij Media Markt gekeken maar in zo'n grote lawaaierige ruimte vind ik het toch moeilijk oordelen. Liever info van iemand die er zelf ervaring mee heeft.
Toeters en bellen zijn niet nodig. Mag bedraad of onbedraad zijn.
Ik wil wel liefst een "moment" in de aanslag voelen anders ga ik volgens mij veel tikfouten maken.
 
Dank je Rubenshy. Ik zie wel dat het al in 2011 is geïntroduceerd en dat de prijzen veel lager zijn geweest. Blijkbaar wordt het uitgefaseerd?
Ze schrijven "soort toetsen" "standaard". Blijkbaar dan rubber domes volgens onderstaande artikel.
Hier geven ze ook info, maar die is zo specifiek dat ik er niet veel mee kan: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1685003
Heb jij dit toetsenbord zelf, want ongeprobeerd kopen doe ik liever niet.
Bij bol.com € 89, maar blijkbaar geen ledjes voor numlock en capslock
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt ook eens kijken naar een mechanisch toetsenbord, met cherry sitlent toetsen. Ook erg prijzig. Mogelijk is een plank met chiclet toetsen (scissor switches) en idee. Dat zijn de toetsen die je normaliter op een laptop tegenkomt.
 
Prijs is niet echt een issue. Gebruiksgemak en silent is belangrijk. Ik zit in de woonkamer en mijn ega moet al mijn gerammel maar aanhoren. Zelf heb ik er geen last van:)
 
Ik heb zelf jaren zo'n toetsenbord gehad. Met erg veel plezier daarvan gebruik gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan