• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

stream cam vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflorix

Junior lid
Lid geworden
24 aug 2016
Berichten
78
Waarderingsscore
0
Kan iemand advies geven welke camera deze setup kan maken , met de sj cam m20 kan ik dit namelijk niet doen want dan sta ik niet helemaal op zie link naar youtube .
dank je


1581881516669.png
 
Ik ben even naar You Tube gegaan en kan alleen maar veronderstellen, dat het een vaste - professionele uitgevoerde omgeving is!

 
Dat is een fish-eye lens.

Als je dit wilt zul je een aangepaste camera moeten nemen.

zoiets
 
Anjoz das een beetje overdreven fish eye denk ik ;)
 
Ik ben even naar You Tube gegaan en kan alleen maar veronderstellen, dat het een vaste - professionele uitgevoerde omgeving is!

ja idd daarom weet niemand welke camera het is
 
Het is in ieder geval een groothoeklens, zo ingesteld om die kleine ruimte in een keer weer te geven.
Weinig focuslengte dus, daardoor die vervormingen.
 
Het is in ieder geval een groothoeklens, zo ingesteld om die kleine ruimte in een keer weer te geven.
Weinig focuslengte dus, daardoor die vervormingen.
idd ben al zolang bezig om er achter te komen maar op youtube reageren ze ook niet met mijkn sjcam m20 lukt het niet helaas
 
Is er geen groothoeklens ervoor, want dat heb je nodig.

Met een groothoeklens - kort op het totale onderwerp gefocust moet je dus effecten krijgen.
Misschien dat een min of meer professionele fotograaf je op het goede spoor kan zetten?
 
Is er geen groothoeklens ervoor, want dat heb je nodig.

Met een groothoeklens - kort op het totale onderwerp gefocust moet je dus effecten krijgen.
Misschien dat een min of meer professionele fotograaf je op het goede spoor kan zetten?
dat zou een optie zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan