• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

submap filezilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

booky

Nieuw lid
Lid geworden
14 aug 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo, ik gebruik filezilla voor mijn webdesign. Nu moet ik een submap maken wat gelukt is, maar het lukt me niet om de bestanden er in te slepen want vind dus nergens die submap terug. zie hiervoor de afbeelding in bijlage
 

Bijlagen

  • filezilla.png
    filezilla.png
    148,5 KB · Weergaven: 8
Die submap moet natuurlijk wel op een logische locatie staan.

Waarschijnlijk heb jij die map dan ook ergens anders aangemaakt, in de veronderstelling dat je goed zat.
Was je op dat moment mogelijk al moe of een beetje verneveld?
 
Hoe staan de rechten op die map?
 
Sitebeheer is alleen geschikt voor het aanmaken van ftp locaties. Je kunt in dit venster alleen ftp servers definiëren, dus geen mappen. (zie eerste screenshot) Als je content vanuit een lokale map wilt uploaden naar een ftp locatie dien je gebruik te maken van het onderste linkergedeelte van het hoofdvenster van FileZilla. Dus gewoon bestanden selecteren die je wilt uploaden en dan rechtsklikken en kiezen voor uploaden. (zie tweede screenshot)
FileZilla Sitebeheer.jpgFileZilla Hoofdvenster.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan