• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Symbian telefoon met gnubox pc's internet verbinding laten gebruiken.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag......, ben dus aan het proberen mbv gnubox een symbian telefoon gebruik te laten maken van internet. Maar krijg niet voor elkaar. Misschien hier iemand een idee, en zin even een blik worp erop ?
 
heeft jouw gsm bluetooth of probeer je deze te verbinden via een usb cradle ?
*indien je een usb cradle gebruikt dan dien je een driver te installeren op deze symbian telefoon welke aangeleverd dient te worden door het merk zelf ..heeft men deze nooit uitgebracht dan is het niet mogelijk … en heb je enkel nog de bluetooth optie ter beschikking .

***lees het volgende eens door .. Programming PC Connectivity Applications for Symbian OS
 
Gsm is verbonden met pc voor de nokia suite, ook nog via een andere manier (zelfde dacht ik als telefoon koppelen aan andere telefoon maar dan aan de pc ). Ben de site even kwijt waar stappenplan op stond, waar eerder eens vast liep omdat bepaalde optie bij mij ontbrak, of ik niet kon vinden. Beter misschien da'k die eerst eens op zoek (kan ik hier misschien wat gerichter verder proberen).
 
Site is Droidblaster, link plaatsen lukt me niet, maar in de hoop dat iemand misschien eens zin heeft te kijken, zoeken op droidblaster symbian gnubox dan moet haast lukken er te komen. Loop vast waar een stap voor stap instructie probeer na te volgen die dan moet invullen in nokia pc suite volgens mij (zijn verschillende te downloaden, ovi suite enige andere voor mijn telefoon, maar zelfde probleem daar mee) Heb maar vier velden, die niet helemaal al overeenkomen met voorbeeld, en worden ook veel meer velden vermeld dan ik maar heb (beetje duidelijk nog ?). In Nokia pc suite Heb ik - Toegangspunt - Gebr. naam - Wacht woord - Aanvullende opdrachten voor initialisatie en dat is alles, anders dus dan in het voorbeeld. Dus ..... Iemand ?
 
Hulpbehoevend hier. hellupie (!?).
 
Oké pech, deze maar afkappen ook maar, toch wel wat zat er van.
 
Kan niet laten. nodige stap even vergeten, die misschien te proberen nog valt. Heb voor het alles een programmaatje m-Router nodig. die ergens te downloaden moet zijn. Bij vermelde links op de instructie site werken niet, kan het zelf ook nergens vinden. Hier iemand een idee (al lijkt me het eerlijk gezegd nog zo'n kansloos dat ik dit voor elkaar zou krijgen).
 
Oké, afkappen dan maar mijn part deze.
 
Als u wil, kan u 'm voor mijn part verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan