• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synchronisatie contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Mensen,

ik wil het volgende: Mijn contactpersonen ergens opslaan zodat ik bij een crash of ander sinds mijn contactpersonen nog heb. Dan zeggen jullie natuurlijk Ja HALLO maak een beckup dan heb je ze toch nog! Is ook zo maar dat is niet wat ik wil. Ik wil het net als met Exchange dat je op die manier je contactpersonen opslaan en ze dan gesynchroniseerd worden.

Ik heb het geprobeerd met Outlook.com echter daar gaat de synchronisatie niet goed. Kent iemand een applicatie die doet wat ik zou willen bijvoorbeeld voor op de NAS? (synology)?

Andere ideen verneem ik graag.
 
Dat is wel vreemd, ik heb mijn contacten zonder problemen in Outlook opgeslagen.
Maar ik weet niet of dit komt omdat is nu een Windows telefoon gebruik en het daar door goed werkt.
 
Oke ik gebruik Android. Maak een nieuw contact aan en na een paar uur zijn die weg.
 
Dat is vreemd, als ik Outlook nu open staan alle telefoon contacten er netjes tussen.
Maar ik moet wel zeggen dat ik bij het in het gebruik nemen van de telefoon de nummer gelijk kon overzetten.
Dus mogelijk dat het komt in combinatie van Android.
Maar misschien heeft iemand een andere oplossing, om het toch in orde te krijgen.
 
Gewoon opslaan in gmail. Als je een android device hebt, heb je ook gmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan