• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Systeempictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kieken10

Vaak hier
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
872
Waarderingsscore
1
Ik heb win10 pro laten installeren en heb probleem
onderaan rechts kan ik maar 3 pictogrammen laten zien
iemand hulp aub
 
Waarom kan je er geen vierde neerzetten dan? Krijg je een melding vallen ze weg??

Oftewel geef zoveel mogelijk informatie over het probleem.
 
Vermoedelijk het pijltje links van de systemtray icons niet begrepen.
 
Waarom kan je er geen vierde neerzetten dan? Krijg je een melding vallen ze weg??

Oftewel geef zoveel mogelijk informatie over het probleem.
als ik de een zet gaat er andere weg
 
Daar kan je er ook maar een paar (3) kwijt. Daarom zit er een pijltje naast waar je op kan klikken om de rest te openen.

59e0aeb1bc5c8-2017-10-13_14_15_47-.png
 
Daar kan je er ook maar een paar (3) kwijt. Daarom zit er een pijltje naast waar je op kan klikken om de rest te openen.

59e0aeb1bc5c8-2017-10-13_14_15_47-.png
dat wist ik, maar hoe komt het dat er bij mij niet meer kunnen staan dan?
 
rechtsklik op de taakbalk en kies taakbalkinstellingen ...
scroll naar onder en klik vervolgens op de blauwe regel "selecteren welke pictogramen op de taakbalk worden weergegeven ..
in het volgend scherm kun je deze dan afzonderlijk aanzetten of je neemt de optie om ze allemaal weer te geven .
 
rechtsklik op de taakbalk en kies taakbalkinstellingen ...
scroll naar onder en klik vervolgens op de blauwe regel "selecteren welke pictogramen op de taakbalk worden weergegeven ..
in het volgend scherm kun je deze dan afzonderlijk aanzetten of je neemt de optie om ze allemaal weer te geven .
heb ik al gedaan hoor
 
Bij de instellingen waar je de pictogrammen kan selecteren, bovenaan het knopje op "aan" zetten
 
Kieken 10. Zou je niet iedere reactie willen quoten maar alleen als je specifiek op een reactie wilt reageren? Iedereen kan het gewoon teruglezen het quoten van alle reacties is in deze onzinnig.
 
Is dit niet de oplossing:
wsfdaHO.jpg

Daarmee (als je dat aan zet) komt alles (wat beschikbaar is) onderaan in het systeemvak. Het ^ icoon verdwijnt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dan zou het moeten werken ...of is je taakbalk soms vergrendeld ...> rechtsklik op de taakbalk en de vergrendeling weg halen !
Deze werkt wel hoor, merci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan