• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Systeemregisterbestand beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinson00

Nieuw lid
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo, ik wil even wat vragen. Ik probeer mijn pc op te starten maar dat lukt niet meer, krijg de volgende melding: kan het besturingssysteem niet laden omdat het systeemregisterbestand ontbreekt of beschadigd is.
Bestand: \Windows\system32\config\system
Foutcode: 0xc0000017.

Hij geeft ook aan dat ik op F8 kan drukken voor opstartinstellingen, maar dan gebeurt er niks. Ik heb zelf geen installatieschijf in huis, heb ook al de stroom er af gehad, heeft ook niet geholpen, iemand nog een ander idee???
 
Sorry, vergeten, Windows 10
 
Start met de W10 DVD of USB stick op en voer een systeemherstel uit om mee te starten.

Of indien een back-up (waarom vrijwel niemand dat gebruikt bevreemd mij) die terugzetten.
 
Hoi Robinsom00,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Zo'n systeembestand verdwijnt niet zo maar, indien jij het bestand zelf niet om onbekende redenen hebt verwijderd - raad ik je dringend aan als jij jouw Windows weer aan de praat krijgt, deze te laten onderzoeken op onrechtmatigheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan