• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Taakbalkt werkt helemaal niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Loonwerker

The operation succesfully completed
Deployment Image Servicing and Management tool
Version 10.0.18362.418
er wordt nog flinke informatie gemist ,waarschijnlijk heb je iets niet goed gedaan
 
@Loonwerker

om je een idee te geven hoe het eruit zal zien ,nadat je powershell juist hebt gebruikt
9 van de 10 keer worden de problemen op de Computer hiermee opgelost.
Hier een voorbeeldje
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    32 KB · Weergaven: 12
Ik zojuist een nieuw account aan weten te maken maar ook daar werkt de taakbalk niet.
Verder krijg ik ook geen reactie als ik Windows toets + X indruk. Alleen Windows toets + R werkt.
 
Overstappen op Ubuntu of Mac.

Vind het trouwens ongelovelijk dat nog steeds zoveel mensen Windows gebruiken, natuurlijk als je bv. echt professionele video bewerkings software nodig hebt, of een vervent gamer bent, dan zijn er duidelijke voordelen aan Windows.

Maar wat precies het voordeel aan Windows mag zijn als je aleen je email nacheck, wat filmpjes bekijkt of een Spotify muziekje luisterd, of een beetje op internet surft is mij een raadsel, eigenlijk zie ik vooral veel nadelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan