• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Taakbalkt werkt helemaal niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loonwerker

Junior lid
Lid geworden
7 aug 2012
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Goedenavond,

Ik heb sinds enkele dagen last van dat geen enkel pictogram op mijn taakbalk meer werkt, ook gaat hij niet weg bij volledig beeld bij Youtube of Netflix. Ik heb echt van alles al geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb deze site, en Google volledig onderzocht maar niets helpt. Geen enkele pictogram werkt en dit is vrij frustrerend.

Weet iemand wat ik hier mee kan doen?
 
Heb jij zelf het kunnen maken van herstelpunten ingeschakeld en maak je ook af en toe een herstelpunt?
Indien ja, dan zou je een herstelpunt kunnen terugzetten.
Kies een herstelpunt van een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed.
 
Ik heb naar mijn weten niets ingeschakeld. Ik heb wel langere tijd een update verplaatst. En weet niet of deze al geïnstalleerd is. Maar ik kan hier ook niet achter komen (met mijn kennis), aangezien de windows knop niet reageert.

Zodra ik naar mijn tabletmodus wil gaan, en klik op het pictogrammetje rechts onderin, dan bevriest de taakbalk. Geen actie meer op de taakbalk.

Ik ben er zojuist ook achter gekomen dat ik niet meer bij 'Beeldscherminstellingen' kan. Dit geeft mijn beeld weer:
''Aan dit bestand is geen app gekoppeld, waarmee deze actie uitgevoerd kan worden. Installeer een app, als deze al is geïnstalleerd, maak een koppeling op de pagina instellingen voor standaard-apps.''
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een kopie van al je persoonlijke bestanden (Word bestanden, foto's, muziek, video's e.d.) op en externe harde schijf staan?
Als je dat nog niet hebt gedaan, is dat het eerste wat je moet doen, zolang het nog kan. Het is niet per se nodig om daar een speciaal back-upprogramma voor te gebruiken. Voor het kopiëren van je persoonlijke bestanden naar een externe harde schijf kun je de Verkenner gebruiken.
 
misschien eens proberen met een systeemherstel?
In post #2 stelde ik het terugzetten van een gemaakt herstelpunt voor, Johannes.
Jij stelt nu systeemherstel voor. In Windows 7 was dat hetzelfde als het terugzetten van een herstelpunt.
In Windows 10 (en in die sectie staat dit topic) moet je erg oppassen, want in Windows 10 kan met systeemherstel ook bedoeld worden dat je de computer terugzet naar de fabrieksinstellingen:

5da85378bfe5b-Ashampoo_Snap_2019.10.17_13h40m30s_006_.png


Voordat Loonwerker zijn computer gaat herstellen, moet hij eerst een kopie hebben gemaakt van al zijn persoonlijke bestanden. Als hij daar tenminste nog bij kan komen. Pas daarna gaan proberen om de pc te herstellen.
 
@porrelaar

ja, U heeft volkomen gelijk jongeman , ik heb deze optie al meerdere malen gebruikt.
Maar wat erbij staat" hier kunt u kiezen of uw persoonlijke bestanden wilt behouden is een ander verhaal,ik was steeds alles kwijt ,dus enige voorzichtigheid is hier wel op zijn plaats.
inderdaad eerst zijn persoonlijke bestanden Veilig stellen
 
Ik heb zojuist een systeemherstel gedaan, maar ook dat helpt niet..
 
Misschien is het enkel een corrupt account.

Doe daarom het volgende:

Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
@ Abraham54
U schrijft misschien is het enkel een Corrupt account ,ja maar dat kan ook een bestand of file zijn.
Toetscombinatie Windows+R Powershell intypen en laten zoeken beschadigde bestanden.
Ik zou ook eerst alle antivirusscanners eraf pleuren ,en zeker als het Norton betreft die geven soms ook Conflicten onderling.
Ik kan me het programmaatje wat U voorstelde een tijd geleden nog herinneren , ReimagePlus die zoekt ook het systeem door.
dus er zijn nog een aantal opties die doorlopen kunnen worden,:rolleyes: Mm terug zetten Classic Shell??
 
Ik heb zojuist gedaan wat Abraham54 zei:

MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by Alwin (administrator) on 21-10-2019 at 17:10:59
Running from "C:\Users\Alwin\Desktop"
Microsoft Windows 10 Home (X64)
Model: Inspiron 3542 Manufacturer: Dell Inc.
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (10/21/2019 05:06:51 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: YourPhone.exe, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97becc
Naam van module met fout: YourPhone.AppCore.WinRT.dll, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97b137
Uitzonderingscode: 0xc0000409
Foutmarge: 0x00000000000d05c7
Id van proces met fout: 0x2a58
Starttijd van toepassing met fout: 0xYourPhone.exe0
Pad naar toepassing met fout: YourPhone.exe1
Pad naar module met fout: YourPhone.exe2
Rapport-id: YourPhone.exe3
Volledige pakketnaam met fout: YourPhone.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: YourPhone.exe5

Error: (10/21/2019 05:04:53 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service) (User: )
Description: Subscription licensing service failed: -1073422302

Error: (10/20/2019 02:32:41 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (2656,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Fout -1023 (0xfffffc01) is opgetreden tijdens het openen van logboekbestand C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (10/20/2019 02:08:23 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: YourPhone.exe, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97becc
Naam van module met fout: YourPhone.AppCore.WinRT.dll, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97b137
Uitzonderingscode: 0xc0000409
Foutmarge: 0x00000000000d05c7
Id van proces met fout: 0x246c
Starttijd van toepassing met fout: 0xYourPhone.exe0
Pad naar toepassing met fout: YourPhone.exe1
Pad naar module met fout: YourPhone.exe2
Rapport-id: YourPhone.exe3
Volledige pakketnaam met fout: YourPhone.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: YourPhone.exe5

Error: (10/20/2019 02:04:46 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: YourPhone.exe, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97becc
Naam van module met fout: YourPhone.AppCore.WinRT.dll, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97b137
Uitzonderingscode: 0xc0000409
Foutmarge: 0x00000000000d05c7
Id van proces met fout: 0x19e8
Starttijd van toepassing met fout: 0xYourPhone.exe0
Pad naar toepassing met fout: YourPhone.exe1
Pad naar module met fout: YourPhone.exe2
Rapport-id: YourPhone.exe3
Volledige pakketnaam met fout: YourPhone.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: YourPhone.exe5

Error: (10/20/2019 02:03:10 AM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service) (User: NT AUTHORITY)
Description: Gebruikerscomponent is geladen door een ander proces (Registry Lock). Procesnaam: C:\Windows\System32\svchost.exe, PID: 2456, ProfSvc PID: 1516.

Error: (10/20/2019 01:40:24 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (7428,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Fout -1023 (0xfffffc01) is opgetreden tijdens het openen van logboekbestand C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (10/20/2019 01:30:02 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: YourPhone.exe, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97becc
Naam van module met fout: YourPhone.AppCore.WinRT.dll, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97b137
Uitzonderingscode: 0xc0000409
Foutmarge: 0x00000000000d05c7
Id van proces met fout: 0x1d68
Starttijd van toepassing met fout: 0xYourPhone.exe0
Pad naar toepassing met fout: YourPhone.exe1
Pad naar module met fout: YourPhone.exe2
Rapport-id: YourPhone.exe3
Volledige pakketnaam met fout: YourPhone.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: YourPhone.exe5

Error: (10/20/2019 12:53:43 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: YourPhone.exe, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97becc
Naam van module met fout: YourPhone.AppCore.WinRT.dll, versie: 1.19092.399.0, tijdstempel: 0x5d97b137
Uitzonderingscode: 0xc0000409
Foutmarge: 0x00000000000d05c7
Id van proces met fout: 0x1e40
Starttijd van toepassing met fout: 0xYourPhone.exe0
Pad naar toepassing met fout: YourPhone.exe1
Pad naar module met fout: YourPhone.exe2
Rapport-id: YourPhone.exe3
Volledige pakketnaam met fout: YourPhone.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: YourPhone.exe5

Error: (10/20/2019 12:30:56 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (4860,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Fout -1023 (0xfffffc01) is opgetreden tijdens het openen van logboekbestand C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.


System errors:
=============
Error: (10/21/2019 05:08:05 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: {1FD1B5A7-5C96-4711-A7C3-FFF6D21F93D9}

Error: (10/21/2019 05:06:05 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Systeemservice voor Windows Push Notifications-service is gestopt met de volgende foutcode:
%%193.

Error: (10/21/2019 05:06:05 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: {1FD1B5A7-5C96-4711-A7C3-FFF6D21F93D9}

Error: (10/21/2019 05:04:05 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Systeemservice voor Windows Push Notifications-service is gestopt met de volgende foutcode:
%%193.

Error: (10/21/2019 05:02:04 PM) (Source: DCOM) (User: PC-Alwin)
Description: microsoft.windowscommunicationsapps_16005.12026.20218.0_x64__8wekyb3d8bbwe!microsoft.windowslive.calendar.AppXwkn9j84yh1kvnt49k5r8h6y1ecsv09hs.mca

Error: (10/21/2019 05:01:47 PM) (Source: DCOM) (User: PC-Alwin)
Description: 4DF9E0F8.Netflix_6.94.574.0_x64__mcm4njqhnhss8!Netflix.App.AppX5pc7brg014reh5jmy9aek351wvkx5hkm.wwa

Error: (10/20/2019 02:26:04 AM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: {1FD1B5A7-5C96-4711-A7C3-FFF6D21F93D9}

Error: (10/20/2019 02:24:04 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Systeemservice voor Windows Push Notifications-service is gestopt met de volgende foutcode:
%%193.

Error: (10/20/2019 02:16:12 AM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: {1FD1B5A7-5C96-4711-A7C3-FFF6D21F93D9}

Error: (10/20/2019 02:14:13 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Systeemservice voor Windows Push Notifications-service is gestopt met de volgende foutcode:
%%193.


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (10/21/2019 05:06:51 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: YourPhone.exe1.19092.399.05d97beccYourPhone.AppCore.WinRT.dll1.19092.399.05d97b137c000040900000000000d05c72a5801d588211df9f5d0C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exeC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.AppCore.WinRT.dll42a0ad83-a79a-495f-8f17-2eb6f16c8b4aMicrosoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbweApp

Error: (10/21/2019 05:04:53 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service)(User: )
Description: Subscription licensing service failed: -1073422302

Error: (10/20/2019 02:32:41 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost2656,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (10/20/2019 02:08:23 AM) (Source: Application Error)(User: )
Description: YourPhone.exe1.19092.399.05d97beccYourPhone.AppCore.WinRT.dll1.19092.399.05d97b137c000040900000000000d05c7246c01d586da7af3829dC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exeC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.AppCore.WinRT.dll14a93052-0181-4167-ae33-2e9b142397f9Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbweApp

Error: (10/20/2019 02:04:46 AM) (Source: Application Error)(User: )
Description: YourPhone.exe1.19092.399.05d97beccYourPhone.AppCore.WinRT.dll1.19092.399.05d97b137c000040900000000000d05c719e801d586d9ec9db5daC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exeC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.AppCore.WinRT.dllc3117075-10c8-40f0-a1c2-853a6d6abbb7Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbweApp

Error: (10/20/2019 02:03:10 AM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service)(User: NT AUTHORITY)
Description: C:\Windows\System32\svchost.exe24561516

Error: (10/20/2019 01:40:24 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost7428,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (10/20/2019 01:30:02 AM) (Source: Application Error)(User: )
Description: YourPhone.exe1.19092.399.05d97beccYourPhone.AppCore.WinRT.dll1.19092.399.05d97b137c000040900000000000d05c71d6801d586d5195cebb9C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exeC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.AppCore.WinRT.dlla01a0741-c44a-4285-8523-de2cd439d0ebMicrosoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbweApp

Error: (10/20/2019 12:53:43 AM) (Source: Application Error)(User: )
Description: YourPhone.exe1.19092.399.05d97beccYourPhone.AppCore.WinRT.dll1.19092.399.05d97b137c000040900000000000d05c71e4001d586cfffb6b4c1C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exeC:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.AppCore.WinRT.dll87ef372f-8e05-425c-91f8-b67a624869e0Microsoft.YourPhone_1.19092.399.0_x64__8wekyb3d8bbweApp

Error: (10/20/2019 12:30:56 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost4860,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2019-09-09 03:15:41.403
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume5\Windows\System32\browser_broker.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume5\Program Files\Common Files\Apple\Internet Services\ShellStreams64.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

Apple Application Support (32-bit) (HKLM-x32\...\{9F7041CB-8398-4691-B8CB-0D52273BB3D9}) (Version: 7.4 - Apple Inc.)
Apple Application Support (64-bit) (HKLM\...\{6E7DF4EE-1976-4215-9D81-755AFC95687D}) (Version: 7.4 - Apple Inc.)
Apple Software Update (HKLM-x32\...\{A30EA700-5515-48F0-88B0-9E99DC356B88}) (Version: 2.6.0.1 - Apple Inc.)
BitTorrent (HKCU\...\BitTorrent) (Version: 7.10.5.45312 - BitTorrent Inc.)
Dell Touchpad (HKLM\...\SynTPDeinstKey) (Version: 19.2.17.64 - Synaptics Incorporated)
Farming Simulator 17 (HKLM-x32\...\FarmingSimulator2017_is1) (Version: 1.0.0.0 - GIANTS Software)
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 77.0.3865.120 - Google LLC)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.35.301 - Google LLC) Hidden
iCloud (HKLM\...\{03742818-3BC2-45BA-B6BB-4C2D453FD033}) (Version: 7.11.0.19 - Apple Inc.)
Intel(R) Processor Graphics (HKLM-x32\...\{F0E3AD40-2BBD-4360-9C76-B9AC9A5886EA}) (Version: 20.19.15.4531 - Intel Corporation)
Microsoft Office 365 ProPlus - nl-nl (HKLM\...\O365ProPlusRetail - nl-nl) (Version: 16.0.12026.20334 - Microsoft Corporation)
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 19.174.0902.0013 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable (x64) - 14.0.24215 (HKLM-x32\...\{d992c12e-cab2-426f-bde3-fb8c53950b0d}) (Version: 14.0.24215.1 - Microsoft Corporation)
Office 16 Click-to-Run Extensibility Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0000-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.12026.20334 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Extensibility Component 64-bit Registration (HKLM\...\{90160000-00DD-0000-1000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.12026.20334 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Licensing Component (HKLM\...\{90160000-008F-0000-1000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.12026.20334 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Localization Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0413-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.12026.20334 - Microsoft Corporation) Hidden
paint.net (HKLM\...\{DD393E4D-76FA-4CCD-84F3-CD9D75C14862}) (Version: 4.0.10 - dotPDN LLC)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.7544 - Realtek Semiconductor Corp.)
SketchUp 2018 (HKLM\...\{C702DD60-EBF4-4961-8B7D-F209B361F985}) (Version: 18.0.16975 - Trimble, Inc.)
Spotify (HKCU\...\Spotify) (Version: 1.1.14.475.g566c8beb - Spotify AB)
Teams Machine-Wide Installer (HKLM-x32\...\{39AF0813-FA7B-4860-ADBE-93B9B214B914}) (Version: 1.2.0.17057 - Microsoft Corporation)
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4023057) (HKLM\...\{32DC821E-4A7D-4878-BEE8-337FA153D7F2}) (Version: 2.63.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
WinRAR 5.50 (64-bit) (HKLM\...\WinRAR archiver) (Version: 5.50.0 - win.rar GmbH)

========================= Devices: ================================


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 83%
Total physical RAM: 3999.86 MB
Available physical RAM: 672.15 MB
Total Virtual: 5983.86 MB
Available Virtual: 2224.16 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: (OS) (Fixed) (Total:454.64 GB) (Free:365.76 GB) NTFS
2 Drive d: (Farming Simulator 17) (CDROM) (Total:4.5 GB) (Free:0 GB) UDF

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\PC-ALWIN

Administrator Alwin DefaultAccount
Gast WDAGUtilityAccount
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================

17-10-2019 16:32:38 Gepland controlepunt

**** End of log ****
 
1) Maak een nieuw lokaal account aan met adminprivileges

2) Log uit uw huidige account uit en log in uw nieuwe account

3) Ga in dat nieuwe account naar C:\Gebruikers\UwGebruikersnaam\AppData\LocaleTileDataLayer\
en kopieer de volledige inhoud om een back-up te maken.

4) Ga in uw eigen account naar C:\Gebruikers\UwGebruikersnaam\AppData\LocaleTileDataLayer\
en kopieer en plak de inhoud van de gemaakte back-up in die map.
 
Zodra ik een nieuw account aan wil maken krijg ik de volgende error:

Explorer.exe

Klasse in niet geregistreerd
 
Druk tegelijk de Windows- en de X-toets in - daarmee krijg je het X-menu.

Klik nu op Opdrachtprompt (Admin) / Windows PowerShell (Admin).

Geef vervolgens de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealthen druk op de entertoets.

Wacht nu geduldig, in het venster moet de balk tot 100% opgelopen zijn en het kan daarna nog even duren wat er aan verdere meldingen wordt weergegeven.

Laat weten wat die meldingen zijn.
 
Windows toets + X werkt niet bij mij. Is het misschien een idee om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
 
Ik heb zojuist PowerShell gedaan, en gewacht tot 'ie 100% klaar is. En dit is de uitslag:

The operation succesfully completed
Deployment Image Servicing and Management tool
Version 10.0.18362.418
 
Er had nog iets vermeld moeten worden.
We weten nu niet of er wel of niet corruption is ontdekt.

Maar doe in ieder geval het gevolg op de eerste scan:

Druk tegelijk de Windows- en de X-toets in - daarmee krijg je het X-menu.

Klik nu op Opdrachtprompt (Admin) / Windows PowerShell (Admin).

Geef vervolgens de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
en druk op de entertoets.

Wacht weer geduldig, in het venster moet de balk tot 100% opgelopen zijn en het kan daarna nog even duren wat er aan verdere meldingen wordt weergegeven.

Start na de scan jouw computer opnieuw op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan