• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Taal veranderen in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
kon deze hier wel toevoegen maar kan de NL taalpakket niet verwijderen ..
ook kan ik deze bewerking hier niet saven omdat ik hier de W10 gebruikt
aangezien ik hier de W10 pro gebruikt zie je dan ook de W7 pro en niet de starter
jij gebruikt al de starter dus word ook deze vermeld in de vistalizator..

Ashampoo_Snap_vrijdag 7 december 2018_18h39m23s_005_.png
 
Hij opent die link( windows6.1-kb972813-x86-pt-pt_4165bd9cd083abd8ddd81986e18b1fd86aab5ce9.xe " helemaal niet. Als ik deze link aanklik verschijnt het volgende: wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen? En als ja aanklik gebeurd er daarna niks meer. Wat een gedoe zeg om alleen maar een taal te veranderen.
 
wel dan dien je de iso op te halen en deze te bewerken met het eerder vermelde tool zodat het portugees taalpakket aanwezig is tijdens het opnieuw installeren ..
ook deze bewerking kon ik hier doen maar wederom kon ik de iso niet saven ..anders had ik je deze wel al bezorgt .
 
stuur me via een pb je email adres eens door ….
ben een virtuele W7 starter 32 bits aan het installeren om deze daarna aan te passen naar het Portugees ..
daarna kan ik deze virtualiseren tot een iso en je deze door sturen via wetransfer ..jij dient dan enkekl een verse installatie te doen waar je kunt aangeven om deze in het Portugees te installeren ...je dient ook je eigen licentie te gebruiken .
 
het ziet er goed uit ..tot nu toe .
Ashampoo_Snap_vrijdag 7 december 2018_19h56m11s_006_.png
 
gisteren nadat de ts me zijn email adres had door gestuurd werd de hulp verlening verder gezet in het pb gedeelte … het is de ts uiteindelijk dan toch gelukt om met het tool Vistalizator zijn Windows 7 starter om te zetten in het Portugees .. ook heb ik hem een duidelijke uitleg gegeven hoe hij diende te werk te gaan om ook zijn Office naar het Portugees om te zetten ..
*concreet was het me ook gelukt om de virtuele Windows 7 starter om te zetten naar het Portugees ..ja ook het startscherm was in het Portugees (eigenlijk alles )
het lukte me niet om een iso te slipstreamen en te voorzien van het Portugese taalpakket … dit lag aan het feit dat de Waik niet te installeren viel .. in de starter ..
 
het is me vandaag nu wel gelukt om de Windows 7 starter.iso 32bit te maken met 3 talen aanwezig ...
deze zijn Engels , Portugees en het Nederlands en zodoende krijg je tijdens het installeren de keuze welke taal je wenst te installeren ...kies je dan hier voor Portugees dan verkrijg je de starter in het Portugees ..

*waarom ging dit eerder niet :
wel de taalpakket die men download zijn exe bestanden en deze dient men eerst om te zetten naar cab bestandjes ...dit lukt prima met het tool exe2cab.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan