• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Te koop 100 rode leds 3mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
Te Koop
100X rode leds 3mm ,veel licht gevend
opsturen of ophalen
 
zijn deze aan te sluiten op 12volt .
zijn deze al bedraad en voorzien van een weerstand ..?
hoeveel moeten ze kosten ..?
 
ja aan te sluiten op 12 v met een weerstand he
het zijn spik splinter nieuwe ,zakje nog niet geopend
weerstanden zitten er nooit bij die moet je kopen
2 euro de 100 plus verzend kosten van 1 euro
of je moet in belgie wonen dan word de verzend kosten duurder he
of ophalen
maar ik ben ook al met iemand op een andere site bezig,die interesse heeft :D
Dus....................
 
Laatst bewerkt door een moderator:
verkoop ze maar aan de andere ...ik begin er zelf niet aan om deze zelf te voorzien van een weerstand ...
 
ja dan moet je solderen he,maar ok bedankt

---------- Bericht toegevoegd op 11:11 ---------- Vorige bericht was op 10:46 ----------

Als je wilt dat ik de weerstanden er aan soldeer ,wil ik voor je doen hoor
maar dan moet jij zeggen welke waarde weerstand ,en die moet ik dan bestellen
dus dan komt er een andere prijs uit he:D

---------- Bericht toegevoegd op 11:36 ---------- Vorige bericht was op 11:11 ----------

jij wilt op 12v zonder weerstand???
kijk eens hier
http://www.ebay.com/itm/20pcs-12V-Scale-Train-Layout-3mm-Dia-LED-Bulb-Blue-light-/380791396619?pt=Model_RR_Trains&hash=item58a8ef990b

---------- Bericht toegevoegd op 20:51 ---------- Vorige bericht was op 11:36 ----------

[VERKOCHT]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Redelijk snelle opgeloste topic, maar wel een verzoek: Let even op de spelregels van verkoop voortaan, a.u.b.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Anson
wat moest ik doen dan volgens jouw???
heb de regels ff door gevlogen ,maar zie niks wat ik verkeerd gedaan heb:D
 
Alleen omdat je het vraagt ga ik hier op in. Dus niet om jou te muggenziften, maar meer algemeen belang, even de regels gekopieerd:
Bij het aanbieden van een product is onderstaande verplicht te vermelden:
- Vraagprijs
- Staat van het product (nieuw, gebruikt, defect, etc)
- Verzending mogelijk of alleen afhalen (en bij afhalen in welke omgeving dit kan)
- Een duidelijke topictitel bijvoorbeeld: [Te Koop] : 64Gb SSD SATA600'
- Een duidelijk omschrijving van wat je aanbiedt
- Waar mogelijk een foto

Om het geheel overzichtelijk te houden zijn onderstaande zaken niet gewenst:
- Discussies of prijs wel of niet te hoog is. Je wilt het aangebodene hebben (voor die prijs) of niet. Als je het niet wilt, hoef je niet te reageren
- Discussies omtrent foto's of de staat van het product als je niet genteresseerd bent
- Verkopen als handelaar, dit deelforum is uitsluitend bedoeld voor particuliere leden
- Doorlinken naar andere handelswebsites. Bijvoorbeeld een link plaatsen naar een aanbieding van je op Marktplaats/Ebay/...

Regel 1 en 2 is van toepassing. Je ziet bij bericht twee dat dat ernaar wordt gevraagd en dus is bericht drie weer nodig. Let wel dat bij deze snel is opgelost, maar bij andere aangeboden spullen hebben we in de voorbije jaren gezien dat dit(alinea 2 van de quote is hieruit voortgevloeid) te vaak een discussie is. We hebben besloten daar kort op te zijn. Vandaar mijn korte opmerking in mijn vorige bericht en hopende jouw begrip.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tuurlijk,bedankt voor uitleggen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan