• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tekst-verwerker met "betrouwbare vertaal funties" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy Nova

Just 4 today
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
263
Waarderingsscore
3
Hallo NCF techies,

Ik hang regelmatig op Engels-talige forums rond en loop daar tegen een probleem aan!
Mijn verbale Engels is vloeiend en het begrijpen van de Engelse teksten is ook goed te noemen!
Niks aan de hand, behalve dat mijn schrijfvaardigheid/grammatica simpelweg slecht is!
En dat is niet handig op Engels-talige forums!!!

Ik schaam me enorm voor mijn gebrekkige kennis van de Engelse-grammatica !!!

Nu vertaal ik al delen text, vaak beetje bij beetje, maar raak dan zo nu en dan de draad kwijt als ik langere teksten schrijf!
Mijn huidige vertaler (online) heeft een limiet van 5 regels per vertaling en dat stoort mij.

Mijn vraag :

Weet iemand een programma/tool (software) waarmee ik zonder problemen een complete brief zou kunnen schrijven en dat ik die dan meteen en gemakkelijk om kan zetten naar Engels of een andere taal?

M.a.w.: Een (simpele office) tekst-verwerker met een betrouwbare vertaal functie !


Alvast bedankt ! (Y)


(PS: En natuurlijk wens ik jullie allemaal een fantastisch uiteinde van 2017 en veel geluk in 2018.)
 
Er is niet bijzonder veel aan tools vindbaar via Google. Ik heb dan ook alleen deze app weten te vinden die tenminste in de buurt komt van wat ik nodig heb.

Babylon NG (Babylon™ 10 FREE Download - Babylon NG)

Morgen probeer ik hem uit. De bevindingen zal ik daarna ook hier plaatsen!
 
En natuurlijk wens ik jullie allemaal een fantastisch uiteinde van 2017 en veel geluk in 2018.)

Ik wens jou ook een gezond en gelukkig 2018!!

Je zou dit ook nog eens kunnen uittesten.
Tweakers
 
Ik wens jou ook een gezond en gelukkig 2018!!

Je zou dit ook nog eens kunnen uittesten.
Tweakers
Goedemorgen aarie25 en bedankt.

Die lijkt mij handig voor op vakantie zeg.. zeker het proberen waard.

Wat mijn vraag betreft denk ik toch dat ik met "Babylon NG" mijn probleem voorlopig heb opgelost alhoewel.. Ik heb er nog niet echt tijd voor gehad hem volledig uit te proberen en ik het vermoeden heb dat er een beperking op zit die met een licentie-code is op te lossen. Dat dacht ik vluchtig ergens te lezen..

Maar teksten van een paar regels pakt hij prima!

Toch bedankt (Y)
 
Goedemorgen Freddy,

Je kunt de 2 programma`s altijd uittesten en kijken welke het beste werkt voor jou.
Dan kun je altijd nog kiezen welke je neemt.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan