• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaikhebeenvraag

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
149
Waarderingsscore
1
Hoi, geen idee of ik hier met deze vraag terecht kan, maar dat hoor ik vanzelf wel. ;)
Ik heb een smartphone, alcatel, met besturingssyteem jelly bean 4.2.2.
De telefoon heb ik al meer dan 2 jaar, en ik wil graag een update.
Bij de instellingen geeft de telefoon aan geen update hebben, ik heb ook gekeken naar app´s die zogenaamd updates van je besturingssysteem geven, maar die doen niets.
Via het internet word ik ook niet veel wijzer.
Weet iemand of het nog mogelijk is om een update te krijgen?
Een nieuwe telefoon kopen zie ik nl. niet zitten, aangezien deze het verder prima doet.
 
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Smartphones en tablets.
 
Als Alcatel geen updates ervoor heeft - houdt het op.
Of je moet kijken of er een customrom is met een hogere versie voor jouw phone.
 
Dank je voor je snelle reactie, Abraham. Daar ga ik mee aan de slag.
 
Helaas komen er voor Jelly beans geen updates uit.
Alleen nieuwere en duurdere telefoons krijgen regelmatig een update, maar ook niet allemaal.
Dat is de reden dat ik sinds december een Windows telefoon heb gekocht, die krijgt elke maand beveiligingupdates en steeds een nieuwere versie zodra die uitkomt.
 
Ik heb zelf een Acer telefoon. Zowel Acer als Acatel brengen jaarlijks tientalen nieuwere modellen uit, daardoor worden oudere toestellen zelden of zeg maar gerust, nooit voorzien van een update!

Ik heb wel ééns geprobeerd om een nieuwere rom te installeren, je krijgt dan de melding, het toestel is niet geschikt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank jullie voor het meedenken.
Een customrom installeren, daar ga ik maar niet mee aan de slag.
Ik heb er echt geen verstand van.
Mooie dag gewenst.
 
Graag gedaan!
 
Dank jullie voor het meedenken.
Een customrom installeren, daar ga ik maar niet mee aan de slag.
Ik heb er echt geen verstand van.
Mooie dag gewenst.

Dat heb je goed, 1 foutje en de telefoon is niet meer te gebruiken.
Geen dank!
Jij ook een mooie dag gewenst.
 
Als het fout gaat, laad je gewoon de originele rom weer, en het is weer veurmekoar:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan