• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tempered glass sluit niet helemaal aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cashje

Gewaardeerd
Lid geworden
11 jul 2015
Berichten
1.098
Waarderingsscore
28
Ik heb een tempered glass voor mijn lenovo moto z play gekocht.
Ik heb deze volgens instructies geinstalleerd.
Het zit er erg netjes op zonder lucht er onder.
Alleen de complete rand sluit niet aan en zie je een witte rand.
Weten jullie hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen.
Ik dacht dat dit misschien na een paar dagen wel zou weg trekken.

0hv57syqxiayw.jpg
 
je dient je scherm lichtjes te bevochtigen en dan het beschermingsglas er op te plaatsen vervolgens neem je de haardroger en dien je deze te gebruiken tot dat het mooi aansluit zonder dat er nog iets van het vocht te zien is ...mijne zoon heeft dit zo gedaan en er is niets op aan te merken .
 
Helaas maar het vocht blijf gewoon zitten.
Nu weer op de droge manier gedaan ....alles is netjes behalve die randjes.
Vreemd hoor.
 
das raar dat het vocht bi u blijft zitten .. ik was erbij toen mijne zoon dit deed ..en daar verdween het vocht zoals condens op de autoruiten verdwijnt bij het opzetten van de verwarming .
 
das raar dat het vocht bi u blijft zitten .. ik was erbij toen mijne zoon dit deed ..en daar verdween het vocht zoals condens op de autoruiten verdwijnt bij het opzetten van de verwarming .

Het condens van een autoruit kan vervluchten in de ruimte van de auto, als het vocht onder een afgesloten glasplaat ligt, kan het vocht/condens, nergens heen!


--- Update ---

Helaas maar het vocht blijf gewoon zitten.
Nu weer op de droge manier gedaan ....alles is netjes behalve die randjes.
Vreemd hoor.

Maar die witte rand, is dat niet een soort plakstrook!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar die witte rand, is dat niet een soort plakstrook!

nee das geen plakstrook ...
de plaat is niet afgesloten aan de zijkanten deze ligt in feite gewoon op het huidige scherm ... je kan dit vergelijken met statisch geladen auto raamfolie das dus lucht wat er onder zit .
 
nee das geen plakstrook ...
de plaat is niet afgesloten aan de zijkanten deze ligt in feite gewoon op het huidige scherm ... je kan dit vergelijken met statisch geladen auto raamfolie das dus lucht wat er onder zit .

Mijn werkzaam leven bestond uit het werken met glas. Deze tempered glass, moet je droog aanbrengen, absoluut niet bevochtigen. Die witte rand, kan ik niet plaatsen. Als je het op de juiste manier doet, kan er niets misgaan.
Het kan zijn de de tempered glass te groot is, de randen van het glas van de telefoon, zijn wat afgerond. Het tempered glass moet kleiner zijn, dan het scherm van je telefoon, anders krijg je waarschijnlijk het effect wat je nu hebt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal eens bij een andere webwinkel een glas plaatje bestellen..
Het zou zomaar kunnen dat de afmeting te groot is.
Ik zag al dat er diverse modellen qua uitsparingen zijn voor mijn toestel.
Of misschien even in een winkel vragen.
Maar voor mijn telefoon is in de winkel niet veel te verkrijgen.....Helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik het zelf niet, maar las iets over de afmetingen, wat het glasplaatje betreft. Na het schoonmaken met het alcohol doekje en drogen met ander doekje wat bij de screen zit, dan het glas droog en vanaf n kant monteren! Eventuele luchtbellen weg strijken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg bijna het idee dat de plaat er op z'n kop op ligt waardoor de afgeschuinde kant van het glas niet aansluit. Dan valt ook het gaatje dat ik aan de bovenkant zie netjes over de Facetime cam.

Edit: zie op internet dat 'ie wel degelijk goed om zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg bijna het idee dat de plaat er op z'n kop op ligt waardoor de afgeschuinde kant van het glas niet aansluit. Dan valt ook het gaatje dat ik aan de bovenkant zie netjes over de Facetime cam.

Edit: zie op internet dat 'ie wel degelijk goed om zit.
De uitsparing onder is voor de microfoon en niet voor een camera en dit is de enige manier om het te plaatsen.

--- Update ---

Kijk.....ik ben niet de enige waar het niet bij past.
Misschien haalt ik het wel gewoon weg want hij word er zo niet mooier op.
Aangezien jij altijd met glas hebt gewerkt wat is jouw menig over dit soort beschermers.
En wat vind je van Corning Gorilla Glass 3 with Native Damage Resistance.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen week een mailtje met foto gestuurd naar gsmpunt waar ik het heb gekocht.
Hun vonden ook dat dit niet goed was en hebben meteen een nieuwe gestuurd.....super service vind ik.
Nu zit de nieuwe screen protector er al weer een paar dagen op maar helaas deze heeft ook die randen.
Nu vraag ik me af of het wel zo zeer nodig is omdat het scherm zelf van corning gorilla glas 3 is.
Dit glas plaatje verpest wel het mooie uiterlijk van mijn moto z play.
Wat is jullie mening?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan