• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Terug naar fabrieksinstellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

randomgirl123

Nieuw lid
Lid geworden
29 jan 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
Mijn laptop (packard bell easynote LM98) loopt de laatste tijd vaak vast en is wat traag geworden. Windows verkenner loopt vaak vast en ik krijg dan een melding dat ik te weinig geheugen heb en dan kan ik helemaal niks meer doen (nergens op klikken, geen sneltoetsen, ctrl+alt+delete of wat dan ook). Ik vroeg me af of het misschien zou helpen als ik mn laptop helemaal opschoon naar de fabriekswaarden, dus hoe de laptop zegmaar was bij het eerste gebruik. Denken jullie dat dit zal helpen? En zo ja, hoe moet ik dat dan doen?
 
te weinig geheugen ?
hoe groot is de C en hoeveel is daarvan in gebruik ...ik denk eerder dat men hier dus niet over het effectief ram geheugen spreekt maar eerder over het tijdelijke geheugen op de C ..
m.a.w. hoe voller de C is hoe minder er gereserveerd blijft voor het tijdelijke geheugen.

wil je deze dan toch terug zetten naar de fabrieksinstelling , hou je er rekening mee dat dan ook alles verwijderd word van programma's enz..
dan druk je tijdens het opstarten op de F11 toets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan