• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

terug naar windows 8.1 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had eerder een preview versie getest en in deze laatste uitgave was de optie ook aanwezig om terug te gaan ...
heb deze eens genomen ...wel het komt er op neer dat het inderdaad mogelijk is en men bekomt ook de pc terug zoals deze was voor het upgraden ....
maar hier bemerkte ik toch nadien een probleempje !
dit probleempje bestond er in dat ik geen internet verbinding kon maken en dit terwijl er wel een verbinding aanwezig was ....
liet ik de probleemoplosser draaien gaf deze de melding dat alles in orde was om een verbinding aan te maken.
met geen enkele site kreeg ik een verbinding ..de modem/router gereset verhielp het probleem ook niet !
***mijn oplossing om dit probleempje te verhelpen bestond er in dat ik tenslotte een image diende te gebruiken die ik eerder 1dag voordat ik de upgrade gedaan had aangemaakt had ...

*ik heb nadien Microsoft hier over aangesproken en wellicht hebben zij deze optie geoptimaliseerd zodat zulke probleempjes niet meer voor doen .
 
Lokaal account had ik gelukkig al, dat heeft de upgrade netjes meegenomen.
Het verhaal van de consumentenbond heb ik nog eens goed doorgelezen, de instellingen die daar aanbevolen worden, zo had ik ze gelukkig al ingesteld.
Verder heb ik de pro versie en denk als microsoft wil dat in de toekomst bedrijven overwillen stappen naar windows 10 ze de privacy instelling in acht moeten nemen anders zal geen enkel bedrijf overstappen lijkt mij zo.
Conclusie ik kijk het voorlopig nog even aan met windows 10.
 
Veel problemen met internet verbindingen e.d. kunnen worden opgelost met deze tool.
 
neen Rubensky ook dat tool hielp me niet verder ..
 
Heb je wel echt de repairs gestart? Op volgens mij het laatste of 1 na laatste tabblad dan links onderin? In de meeste gevallen duurt de tool 30 minuten.
 
ook deze gaf aan dat er niets diende gerepareerd te worden ...en had vervolgens het tool afgesloten ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan