• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

The division frame drops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tycho

Gevestigd lid
Lid geworden
17 dec 2014
Berichten
205
Waarderingsscore
2
Onlangs heb ik The Division weer op mijn PC gezet. Ik had het eerder al gepseeld op dezelfde PC maar met een andere videokaart (Nvidia Geforce GTX 750ti). En het werkte toen zonder hakkelen of framedrops op de minimale instellingen.

Nu ben ik het weer gaan spelen en kwam tot de ontdekking dat ik ineens framedrops heb en het soms zo erg wordt dat ik niet eens fatsoenlijk kan spelen. Met name wanneer ik NPC´s tegenkom. Dit met mijn nieuwe Nvidia Geforce GTX 1060 3gb. Ik heb al een beetje lopen friemelen met de graphics instellingen. Ik heb de aanbevolen instellingen gebruikt vanuit het spel (allemaal medium + settings) en daarmee laggde de game. Daarna benchmark ingame gedaan en die instellingen gaan gebruiken en werkte ook niet. Toen Nvidia Geforce Experience de instellingen laten bepalen en op Performance gezet, maar dit werkte ook niet. Toen ben ik zelf de instellingen op zo laag mogelijk gaan zetten en zelf dat levert weinig op. (het is iets beter)...

Waar kan dit aan liggen. Als ik de aanbevolen systemrequirements bekijk dan zit ik daar met mijn PC gewoon boven:

Mijn PC:

Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
AMD FX-6300
Vishera 32nm Technology
RAM
8,00GB Single-Channel DDR3 @ 534MHz (7-7-7-19)
Motherboard
ASRock 960GM-VGS3 FX (CPUSocket)
Graphics
KFA2 Nvidia Geforce GTX 1060
Monitor
Sony Playstation 3D display

Minimum Systemrequirements voor The Division:
CPU: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better
CPU SPEED: Info
RAM: 6 GB
OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better
FREE DISK SPACE: 40 GB


Alle andere spellen werken prima, zelfs Ghost Recon Wildlands (een nieuw spel in hun spellenreeks) werkt goed. Maar The Division gewoon helemaal niet. Ook al was het wel mogelijk met mijn oude videokaart.

Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Of hoe ik dit zou kunnen oplossen?
 
Is dat bij jou thuis of op jou Deense adres?

Dit is in Denemarken, ik heb heel mijn computer meegenomen, anders zou ik het niet volhouden haha.

Ik heb wel even gezocht zojuist, en er zijn andere spelers die hetzelfde probleem hebben, sommige zelfs met betere hardware dan ik heb.

Het probleem schijnt te liggen met de laatste update van het spel. CPU usage kan oplopen tot 100% wat framedrops veroorzaakt.

Heb een aantal fixes gevonden die mogelijk kunnen helpen, zo niet is het waarschijnlijk wachten tot een volgende update/hotfix van het spel.

Een vraag van mij is dan ook of een nieuwe CPU voor mij een hoop zal schelen in spellen. Waaronder bijvoorbeeld ook Forza Horizon 3. Dit speel ik ook maar is lastig speelbaar omdat het na 20 minuten intens begint te haperen en onspeelbaar wordt. Terwijl mijn GPU gewoon aan de minimale eisen voldoet.

Forza Horizon 3 minimum specs:
CPU: i5 3570 3.4 GHz
GPU: NVIDIA GTX 750 Ti or AMD R7 250X
VRAM: 2 GB
RAM: 8 GB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan