• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

The Saboteur, werkt niet met een Ati 4k Series, oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albers007

Bekend gezicht
Lid geworden
1 sep 2012
Berichten
174
Waarderingsscore
0
Beste mensen van het NCF,

Ik heb Gister de game: "The Saboteur" gekocht op origin ( voor 5 euro).
Nu heb ik het gedownload en nu het volgende:

Zodra ik de game start kom ik in zo'n menu waar je je instellingen kunt regelen en natuurlijk ook de game kunt starten. Zodra ik op Play druk krijg ik het geluidje van een foutmelding. Na een tijdje zoeken blijkt het de volgende te zijn: "The Saboteur is unablo to continue due to an error Initializing your graphics hardware"

Nu heb ik dit natuurlijk even opgezocht en nu blijkt er een fout te zitten in de pc-versie van deze game. Alle ATI (en sommige NVidia) videokaarten hebben problemen met deze game en dezelfde fout. Voor deze fout is een patch uitgekomen maar deze werkt niet.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet hij hoe ik het spel weer aan de praat kan krijgen?

Ik hoor het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan