maulem
Vaak hier
- Lid geworden
- 23 feb 2017
- Berichten
- 649
- Waarderingsscore
- 29
Ik heb eergisteren problemen ondervonden met de door mij recent geïnstalleerde emailclient Thunderbird. Toen ik Thunderbird pas geïnstalleerd had, werd voor mijn IMAP account (Gmail) automatisch keurig alle mail in de INBOX gesynchroniseerd met die op de server.
Eergisteren bleek Thunderbird problemen te hebben met het tonen van nieuw ontvangen emails. Die kreeg ik niet te zien in de rechterkolom, maar onder Gmail(INBOX) stond wel het getal tussen haakjes met de hoeveelheid nieuwe emails. Ik heb toen geprobeerd de map te repareren maar daarna verdwenen alle emails in de rechterkolom en was mijn INBOX dus leeg. Ik heb toen de hele Gmail-mailaccount verwijderd en weer overnieuw opgezet, maar mijn INBOX werd niet meer gesynchroniseerd! Ten einde raad heb ik de hele Thunderbird-installatie maar verwijderd en ben weer terug overgegaan op Live Mail, die gelukkig al mijn mail en account-instellingen bewaard had, ondanks de eerdere deïnstallatie.
Met de overige (niet-IMAP) accounts heb ik overigens geen problemen ondervonden.
Eergisteren bleek Thunderbird problemen te hebben met het tonen van nieuw ontvangen emails. Die kreeg ik niet te zien in de rechterkolom, maar onder Gmail(INBOX) stond wel het getal tussen haakjes met de hoeveelheid nieuwe emails. Ik heb toen geprobeerd de map te repareren maar daarna verdwenen alle emails in de rechterkolom en was mijn INBOX dus leeg. Ik heb toen de hele Gmail-mailaccount verwijderd en weer overnieuw opgezet, maar mijn INBOX werd niet meer gesynchroniseerd! Ten einde raad heb ik de hele Thunderbird-installatie maar verwijderd en ben weer terug overgegaan op Live Mail, die gelukkig al mijn mail en account-instellingen bewaard had, ondanks de eerdere deïnstallatie.
Met de overige (niet-IMAP) accounts heb ik overigens geen problemen ondervonden.