• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toch nog een update voor XP...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus joh, ga es upgraden joh :-D Ik let er regelmatig op maar in winkels bijv. bij de kassa staan nog heel veel XP machines helaas
 
Ook in de machinale wereld zie je het nog vaak. Maar gevaarlijker nog is te weten dat grote delen van defensie alsook de overheid nog op XP draaien.
 
precies en daarvoor heeft Microsoft dus ook nog de mogelijkheid gegeven om nog lager door te draaien met die oude meuk. Persoonlijk vind ik dat onvoorstelbaar
 
Ik ook. Maar in elk geval aangaande de overheid kunnen we het volgende stellen: De overheid en ICT is geen gelukkige combinatie.
 
Als we dat in Nederland gaan doen gaat het zeker 780 miljard euro kosten. Gezien de geschiedenis van de overheid met ICT projecten.
 
Ook geen goed plan dus. Maar op sommige vlakken zou het wel e.e.a. kunnen verbeteren.
 
als je de overschrijdingen van budgetten op IT vlak ziet bij de overheid kunnen we volgens mij concluderen dat er iets niet helemaal goed gaat in de afstemming en/of de aansturing.
 
Ongetwijfeld en dan zitten ze raar te kijken dat er langs alle kanten data uit hun systemen "stromen" man man man
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan