• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjembekshine

Bekend gezicht
Lid geworden
20 dec 2010
Berichten
166
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Tijdens het afsluiten van mijn laptop kreeg ik de volgende melding:

explorer.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x00007FFD5783C590 verwijst naar geheugen op 0x00007FFD1E164B38. Het geheugen kan niet worden read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

Kan iemand mij vertellen wat dit inhoudt, of het kwaad kan en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!
 
Ontgrendel de taakbalk eens indien vergrendelt en kijk of het nog voorkomt, test het even.
 
Ontgrendel de taakbalk eens indien vergrendelt en kijk of het nog voorkomt, test het even.

Mijn taakbalk is niet vergrendelt. Vergeten erbij te vermelden maar ik krijg deze melding niet altijd bij het afsluiten, maar incidenteel.
 
Dat is wel heel toevallig!
Niet dat het een probleem zou zijn, alleen vinden wij het wel prettig om te weten i.v.m. dubbele antwoorden.
 
Doe anders eens het volgende.

De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan