• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord Probleempje>

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BAssie

Gast
Ik heb nu net een nieuw toetsenbord van Logitech, maar met gamen kan ik niet meer dan 2 toetsen tegelijk indrukken :blink: Het zou niet aan het toetsenbord moeten liggen, ik heb hem ook al een keer ingeruild voor een betere versie . Weet iemand waar dit aan kan liggen en waar ik dit misschien zou kunnen instellen?> Het is echt heel irritant :angry: :angry:

Alvast bedankt,

Bas
 
wat gebeurt er als je meer dan twee toetsen aanklikt, niets of iets maar niet het goede. Bij welk spel, ieder spel of alleen dit spel. Alleen bij spellen of ook bij toepassingen. Welk besturingssysteem gebruik je win...
Betreft dit een draadloos toetsenbord.
 
Als ik meer dan 2 toetsen indruk piept de pc speaker en voert hij niet uit wat ik wil. Het is alleen bij spellen, niet bij toepassingen.Het is bijvoorbeeld bij Medal of Honor en Call Of Duty. Dat zijn ook mijn enige spellen waarbij dat nodig is. Je kan dus niet vooruit-scheun-en "leanen" (misschien fout gespelt).
Hij leant en loopt bijvoorbeeld naar links maar kan dan niet ook nog vooruit lopen, wat met mijn oude toetsenbord wel gewoon werken.
Het is een gewoon toetsenbord met draad, (Logitech) en gebruik windows XP.

Ik Hoop dat jullie hier iets meer van weten :unsure:

Bas
 
ik heb dat wel eens met als ik pijltje naar rechts intoets en naar voren en daarbij nog een andere knop maar verder heb ik dit niet, heb ook al vaker geprobeerd met ander toetsenbord maar ook hetzelfde. Volgens mij is dit gewoon een standaard bug of fout in de chips van het toetsenbord of in windows. Maar er is verder niets aan te doen (naar mijn weten).

Als iemand wel waat weet hiertegen laat het dan horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan