Superpromo
Junior lid
- Lid geworden
- 20 dec 2007
- Berichten
- 39
- Waarderingsscore
- 0
Pas geleden heb ik uren- en dagenlang aan de telefoon gehangen met de helpdesk van Tomtom, want het lukte me gewoon niet om mijn nieuwe kaart te installeren, die ik besteld en betaald had.
De eerste en tweede medewerker hebben me van alles laten installeren aan Windows-updates en service packs, hetgeen niets hielp.
De derde zou het nakijken, beloofde terug te bellen en deed het niet.
Pas de vierde medewerker wist me te vertellen dat het een kwestie was van "de nieuwste versie van 'Tomtom Home' werkt niet met Windows 2000".
Nu heb ik dus puur en alleen daarvoor Windows XP moeten kopen. Ik vind dat Tomtom mij de prijs daarvan moet terugbetalen, want zij waren in de fout gegaan toen ze hun software incompatible maakten met W2000.
De eerste en tweede medewerker hebben me van alles laten installeren aan Windows-updates en service packs, hetgeen niets hielp.
De derde zou het nakijken, beloofde terug te bellen en deed het niet.
Pas de vierde medewerker wist me te vertellen dat het een kwestie was van "de nieuwste versie van 'Tomtom Home' werkt niet met Windows 2000".
Nu heb ik dus puur en alleen daarvoor Windows XP moeten kopen. Ik vind dat Tomtom mij de prijs daarvan moet terugbetalen, want zij waren in de fout gegaan toen ze hun software incompatible maakten met W2000.