• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tomtom & Windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superpromo

Junior lid
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Pas geleden heb ik uren- en dagenlang aan de telefoon gehangen met de helpdesk van Tomtom, want het lukte me gewoon niet om mijn nieuwe kaart te installeren, die ik besteld en betaald had.

De eerste en tweede medewerker hebben me van alles laten installeren aan Windows-updates en service packs, hetgeen niets hielp.

De derde zou het nakijken, beloofde terug te bellen en deed het niet.

Pas de vierde medewerker wist me te vertellen dat het een kwestie was van "de nieuwste versie van 'Tomtom Home' werkt niet met Windows 2000".

Nu heb ik dus puur en alleen daarvoor Windows XP moeten kopen. Ik vind dat Tomtom mij de prijs daarvan moet terugbetalen, want zij waren in de fout gegaan toen ze hun software incompatible maakten met W2000.
 
Tenzij het op de software werd vermeld voordat je het hebt gedownload, dan treft hen geen blaam.
 
Fabrikanten zijn meestal niet gek hoor, zodra ze maar ergens hebben vermeld dat het incompatible is met Windows 2000 zullen ze dat vinden ook;)
 
TomTom kan zich in wezen altijd verschuilen achter het feit, dat de ondersteuning door Microsoft voor Windows 2000 is afgelopen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan