• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Trage computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat deze van mijn computer verwijderd is. Heb mijn hele C schijf leeg gemaakt. En Prullenbak is ook leeg.
 
Dat was niet handig.
Dus je kan ook niet meer bij de opties van Windows 10 komen?
 
Nee. Ook niet bij opdrachtpomp etc.
 
Dan zullen de hestelpunten waarschijnlijk ook foetsj zijn.

Rest volgens mij enkel een nieuw installatie van Windows 10.


Gebuik via de computer waarmee je nu internet het Mediacreation Tool van Microsoft om de nieuwste versie van Windows 10 te downloaden naar USB-Stick - vooropgezet je hebt een stick van minimaal 4 GB.

Met die stick kan je dan de stukkende computer installeren.
 
Ik heb een herinstalatie CD. Hoe laat ik deze werken tijdens herstarten van windows? Tijdens Windows kan ik hem niet gebruiken.
 
Wat voor herinstallatie is dat dan - welke Windows versie?
 
Ok - en blijf je dan bij Win 8.1 of ga dan weer voor Windows 10?
 
Gewoon naar windows 10. Ik ben hem nu opnieuw aan het instellen. Maar staat al een aantal minuten op ; 'Deze pc opnieuw instellen 1%'
 
Sorry hoor, maar dan had je veel beter meteen de nieuwste versie van Windows 10 middels het MediaCreationtool kunnen gebruiken.
Dan had je een compleet schone en verse Windows 10 zonder oude lasten van een vorige Windows in je computer gehad.
 
Hoe wil ik bij de creation tool komen? Ik ben weer terug in windows
 
En, als dit op de USB staat, wat dan?
 
Hoe laat ik dat doen?
 
In het bios bi Boot de USB-Stick als eerste boot zetten.
Of alternatief, indien het Bootmenu via fuktietoets F12 opgeroepen kan worden - dan de USB-stick kiezen met de pijltoets en dan enter geven.
 
Is dit ook anders mogelijk? Aangezien ik daar niet in kom. Mijn toetsenbord reageerd niet totdat ik kan inloggen
 
Is USB-Legacy niet geaktiveerd?

Dan wordt het hopeloos met die stick.
Dan via het Mediatool de ISO downloaden en branden op DVD-rom.
 
Dan zou hij mijn andere DvD ook moeten pakken. Soet ie ook niet. Hij is nu geherinstaleerd. Maar blijft op een zwart scherm hanten als ik hem opstart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan