• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Trage opstart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan wat proberen - kijken of het helpt.

Download
51a76de01d28c-Icon_Windows_Repair_All_in_One.png
Windows Repair All in One.
(Klik op de oranje/rode DOWNLOAD knop)
  • Onderstaande dient in Veilige modus met netwerkmogelijkheid gedaan te worden.
  • Veilige modus
  • Dubbelklik op "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de tool te starten.
  • Klik in het scherm wat verschijnt op "Next" om de tool op de computer te installeren.
  • Volg de instructies tijdens de installatie. Als de installatie gereed is, klik op Finish
  • Het programma wordt nu vanzelf gestart.
    • Wanneer het programma aangeeft dat er een update beschikbaar is, klik op JA om de tool te updaten.
  • Open het tabbblad "Step 3:Optional"
  • Klik op de knop "Check"
  • Wacht geduldig tot dit klaar is. Als het goed verschijnt de melding "No Errors Found On The Drive".
  • Open het tabbblad "Step 4:Optional"
  • Klik op de knop "Do It".
  • Er verschijnen nu 2 vensters. Wacht geduldig tot "SFC" klaar is en druk dan op een toets om het nog openstaande venster te sluiten.
  • Notabene: Herstart nu eerst de computer.
  • Open het tabblad Step 5:Backup.
  • Maak een register back-up en herstelpunt middels de knoppen Backup en Create.
  • Wacht geduldig tot beide acties klaar zijn.
  • Open het tabblad Repairs en klik op "Open Repairs".
  • Er verschijnt nu een scherm met allerlei vinkjes; je mag alles aanvinken.

  • Notabene: Deactiveer nu eerst de antivirussoftware, deze kan "Windows Repair All In One" in de weg zitten.
  • Klik daarna rechtsonder op de knop Start Repairs.
  • Laat de tool nu zijn werk doen en doe verder niets op het systeem. Er zullen nu allerlei vensters verschijnen, klik deze niet weg.
  • Wanneer de melding verschijnt "The system needs to restart for changes to take effect. Would you like to restart now?", klik op Ja.
  • De computer wordt nu vanzelf na 30 seconden opnieuw opgestart.
 
Ik heb dit uitgevoerd, maar de update van windows 10 gaat niet hij blijft foutcode 0xc1420127 geven.
gr Blusopa.
 
Is jouw Windows 10 versie een upgrade versie vanuit Windows 8.1?
 
Vanuit Windows 7
 
Kan jij een afbeelding posten van de volgende registersleutel:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WIMMount\Mounted Images"
 
Verwijder de ondersleutel en herstart de computer.

Probeer daarna de Windows Update.
 
De Update staat erop.
 
start het zoeken naar updates nogmaals ..aangezien vandaag wederom een Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4041676) binnen gekomen is ...
 
Heb vanmorgen de up dates geinstaleerd, alleen als nu mijn labtop opstart duurt het ca 3 minuten voor ik beeld krijg, dan na het inloggen duurt het nog een minuut voor ik verder ken, zal er in de bios iets niet goed staan, ondanks dat ik daar niet in kom. Volgens mailware is hij nu helemaal schoon, ook heb ik via Ccleaner alles schoon gemaakt.
gr Blusopa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat snel opstarten wel aan?

  1. Typ het woord energie in het zoekvak en druk op Enter.
  2. Klik op Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.
  3. Klik op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn.
  4. Ga naar de sectie Instellingen voor afsluiten en vink de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen) aan of uit om de functie in- of uit te schakelen.
  5. Klik op Wijzigingen opslaan
 
sinds de KB4041676 hier aanwezig is zie ik hier de optie niet meer om het snel opstarten terug in te schakelen ...
wellicht dat ook anderen hier mee te maken krijgen ...

59de64fb35157-Ashampoo_Snap_2017.10.11_20h34m29s_001_.png
 
sinds de KB4041676 hier aanwezig is zie ik hier de optie niet meer om het snel opstarten terug in te schakelen ...
wellicht dat ook anderen hier mee te maken krijgen ...

59de64fb35157-Ashampoo_Snap_2017.10.11_20h34m29s_001_.png

Mijn laptop start gewoon normaal op.
Maar ik ben benieuwd of dit bij mij ook veranderd. Ik zal vanavond eens kijken.
 
Het vreemde is ook na de update geeft Bidefender aan dat mijn apparaat een risico loopt, waarschijnlijk komt dit omdat nu Windows defender ingeschakeld staat.?
gr Blusopa.
 
Geeft Bitdefender nog een reden aan?
Normaal geeft hij dit aan als er iets in Bitdefender is uitgezet (firewall, anti virus),
staat er ook een rood kruis bij?
Als je kijkt onder beveiliging en onderhoud staan ze dan beide aan?
 
@Emi
Bij mij kan ik snel opstarten nog steeds gebruiken.
 
Geeft Bitdefender nog een reden aan?
Normaal geeft hij dit aan als er iets in Bitdefender is uitgezet (firewall, anti virus),
staat er ook een rood kruis bij?
Als je kijkt onder beveiliging en onderhoud staan ze dan beide aan?
Alles staat aan alleen de firewal kan niet aangezet worden omdat de Windows firewal aanstaat in defender.
 
N.B. Controleer de Windows firewall instelling!
Daarvoor ga je naar Start\Uitvoeren en de opdracht luidt: services.msc.
Klik op de knop OK.
N.B.: Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken.

In het venster Services scroll je naar Windows Firewall.
Dubbelklikk op die vermelding, bij "Opstarttype" zet je de instelling op "Uitgeschakeld".

Klik nu eerst op de knop Toepassen; vervolgens klik je op de knop Stoppen, wacht even en klik uiteindelijk op OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan