• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Trage opstart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles staat aan alleen de firewal kan niet aangezet worden omdat de Windows firewal aanstaat in defender.

Vreemd, de Windows firewall zou Bitdefender zelf uit moeten zetten.
Maar dat verklaard de rode kruis.
 
Heb ik gedaan maar ik kan in Bitdefender de firewal niet aan zetten.
 
Heb ik al gedaan maar verandert niets aan de situatie.
 
Download de nieuwste versie van Bitdefender en installeer die.
 
Je kunt ook eens proberen Bitdefender te herstellen.
 
Zover ik weet is de 2018 versie van Bitdefender uit.
Dan is de herinstallatie dus beter in mijn ogen.
 
Ik heb het probleem gemeld bij Bitdefender, ik heb een gekochte versie, dus kan ik hem nie topnieuw downloaden
 
Ik heb het probleem gemeld bij Bitdefender, ik heb een gekochte versie, dus kan ik hem nie topnieuw downloaden

Je moet in te loggen op Bitdefender central en daar kun je de nieuwe versie weer downloaden.
Login Bitdefender
 
Ik heb Bitdefender geherinstaleerd en werkt nu naar tevredenheid, dank voor jullie tips, mijn labtop werkt nu naar tevredenheid, iik heb een kleine donatie naar julie overgemaakt, nogmaals dank, ik heb veel van jullie gellerd.
Groet Blusopa.
 
Fijn voor jou dat alles weer normaal is en hartelijk dank namems het NCF voor de donatie.

Weer veel plezier met jouw computer.

59c653a6037c7-p4193510.gif
 
Goed om te horen dat een herinstallatie het heeft opgelost.
Geen dank en bedankt voor de donatie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan