• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies TV aansluiten op Macbook Air

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik van Mac weet als je geen origineel materiiaal gebruikt en je apparaat raakt hierdoor defect, je jouw garantie kwijt bent .
 
Bedankt voor de reacties, het is een lader geworden??? Die werd gisteren zeer heet en rook een beetje als de strijkbout. 89 euro dus de adapter/converter moet maar even wachten.
 
Zeker geen garantie meer op de lader?
Hoe oud is de lader?
 
Die is dik twee jaar oud, in die tijd voor school gekocht (voor onze dochter) dus ik vrees ervoor, ook is de isolatie vlak bij de connector naar de laptop beschadigd (sluiting?) dus sowieso geen garantie denk ik.
 
ook is de isolatie vlak bij de connector naar de laptop beschadigd (sluiting?) dus sowieso geen garantie denk ik.

En jij gebruikt zulke dingen nog ? En dan zijn sommigen verbaasd dat er eens kortsluiting is en hun toestel naar de haaien .
 
Ik vraag mij alleen af of een kabel van nog geen 5 euro zonder storing of problemen gaat werken.
Ook vraag ik mij af of er geen beveiling in de Macbook zit dit alleen orginele stekkers accepteerd.
Ook valt de prijs voor een orginele wel mee en weet je zeker dat die probleemloos werkt.
https://www.apple.com/nl/shop/product/HHLN2ZM/B/belkin-4k-mini-displayport-naar-hdmi-adapter

Die dingen werken prima, weet ik uit eigen ervaring.
Je moet er geen 10 meter hdmi kabel aanhangen, natuurlijk.
 
Die dingen werken prima, weet ik uit eigen ervaring.
Je moet er geen 10 meter hdmi kabel aanhangen, natuurlijk.

Toch hoor je regelmatig dat er storingen optreden met goedkope stekkers.
Maar voor dat geld kun je het altijd even uittesten.
 
Die is dik twee jaar oud, in die tijd voor school gekocht (voor onze dochter) dus ik vrees ervoor, ook is de isolatie vlak bij de connector naar de laptop beschadigd (sluiting?) dus sowieso geen garantie denk ik.

Nee daar heb je geen garantie op, je had beter de stekker kunnen aftapen met isolatie plakband, zodat er iets een beschadiging was. Maar ja dat is natuurlijk mosters na de maaltijd.
 
Ja klopt maar is idd te laat nu. Ik check dat spul eigenlijk nooit omdat ik zelf superzuinig ben op mijn spullen, helaas geldt dat niet voor de jeugd van tegenswoordigs :)
 
Ja die kijken nergens na, zeker niet als pa toch weer een nieuwe koopt.
Jammer van die 89 euro.
 
Idd, pa is weer de klos. Vandaag ook offerte aangevraagd voor het vervangen van de trackpad, het stellen van de scharnieren en het nakijken van de pijltjestoetsen want dat spul lijkt ook nergens meer op :(.
Apple is leuk maar wel prijzig zullen we maar zeggen.
 
Apple is duur , maar heb je wel kwaliteit !
 
Idd, pa is weer de klos. Vandaag ook offerte aangevraagd voor het vervangen van de trackpad, het stellen van de scharnieren en het nakijken van de pijltjestoetsen want dat spul lijkt ook nergens meer op :(.
Apple is leuk maar wel prijzig zullen we maar zeggen.

Misschien dat hun mee kunnen betalen?
Wordt anders wel een dure week :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan