• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tweakers, hoe werkt het???

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Ik zoek voor over twee maanden een draadloze muis. Hiervoor kijk ik op Tweakers en die geeft aan dat het gewenste type vanaf €27,45 te koop is.
Ik kan echter niet de winkel die hem voor deze prijs aanbiedt vinden, dat is me bij Tweakers nog nooit gelukt.

Wat doe ik fout, hier is de link?:

Ik heb nu de indruk dat Tweakers aan misleidende prijsopgave doet, ik hoop ten onrechte.

EDIT: heb hem buiten Tweakers om gevonden voor die prijs, de prijs is dus niet misleidend, ik weet niet hoe ik daar via de bovenstaande link moet komen.
 
Laatst bewerkt:
Het jeukt achter op mijn hoofd waar mijn ezelsoren uitgroeien!!! Heb helemaal over de basisprijs heen gekeken. :oops::oops::oops:
 
Kan iedereen gebeuren 😀
 
Vorige maand nog 2 stuks aan net geen 27€ gekocht bij Amazon.de. Het is wel opvallend hoe groot de prijsverschillen soms zijn (tot het dubbele toe).
 
Misschien dat het met de inkoop aantallen te maken heeft of verschil in kosten pand/personeel.
 
Ik heb ooit een blauwe maandag een internetwinkel in RC hobbyspul gehad. Dit duurde van het moment van inschrijving bij de KvK en het hosten van een site tot het krijgen van inkoopprijzen. Toen ik prijzen ging opvragen bij de groothandels was dat direct einde oefening. Ik kon bijv. een 4 takt motor inkopen voor 189 euro terwijl een winkel in de buurt hetzelfde ding aanbood voor 192 euro incl. btw. etc. Niet levensvatbaar dus. Ook moet je vaak een pand hebben op een A-locatie (had helemaal geen winkel) en een initieele inkooporder van 10.000-25.000 euro plaatsen maar dat terzijde.

Zijn de verschillen kleiner dan zou het kunnen dat de prijzen verschillend zijn maar als ik de motor voor het dubbele had aangeboden dan had er precies 0 verkocht denk ik.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan