• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Twee verschillende gpu's in één pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaoraxon4

Gevestigd lid
Lid geworden
5 jan 2014
Berichten
321
Waarderingsscore
0
Beste Forumleden,

Momenteel zit in mijn computer een NVIDIA GTX770 Twin Frozr (2GB/OC). Ik gebruik momenteel vier monitoren (waarvan 1 televisie):
- 2x Iiyama ProLite B2481HS-1 - LED-monitor
- 1x Asus ROG Swift PG248Q
- 1x SAMSUNG UE55MU7040

Hoewel één van de liyama monitoren in het moederbord zit, merk ik dat mijn schermen nog wel eens uit en aan gaan. Het ligt naar mijn weten niet aan de kabels en aan de monitoren, maar meer aan de kracht van mijn videokaart (kabels zijn wel eens verwisseld en vervangen en het probleem blijft zich voortdoen).

Daarom zat ik te denken om misschien een keer mijn GPU te gaan upgraden (het is momenteel de bottleneck van mijn systeem als je in mijn handtekening naar de specs kijkt). Hier komt dan ook de vraag naar voren of ik niet simpelweg een nieuwe GPU naast mijn oude kan zetten en zo de monitoren meer kan verspreiden over mijn GPU's (waarvan de beste monitor uiteraard gekoppeld wordt aan de nieuwe GPU).

Mijn vraag is, kan dit en zou dit een goede optie zijn? Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in SLI of iets in die richting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan