• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies tweede harde schijf voor asrock voor b8250-hdv

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonagold

Gevestigd lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
294
Waarderingsscore
1
welke ssd werkt met dit moederbord? ik twijfel nog wat.
kan iemand mij een type door geven?
volgens asrock is dit een goede ,maar wel duur "Crucial P1 500GB 3D NAND NVMe PCIe M.2 SSD
zijn er goedkopere?
 
Zo duur is die Crucial niet, hoor, ik gok tussen de 100 en 120 euro, afhankelijk waar je'm bestelt.
Zoals gezegd hierboven, is er slecht 1 M.2 aansluiting op je moederbord. Hoe groot is de huidige Western Digital en waarom wil je die vervangen? Alle Western Digitals zijn volgens mij enkel Sata en niet PCIe. Een extra SSD bijsteken voor data (je persoonlijke bestanden) heeft niet echt veel nut. Je kan zoals gezegd de huidige vervangen door de Crucial en dan ga je van Sata naar PCIe en da's wel een vooruitgang.
 
ik ben er uit, alles wat 2,5 inch is kan er in
 
Hehe, dat was wel zo logisch dat die optie niet werd geopperd, dacht aan de overdachtssnelheid van zo'n ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan