• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Twitter gooit wifi eruit.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Hallo,
Sinds enige tijd hebik een probleem dat twitter wifi eruit doet knallen. De netwerkverbindng wordt verbroken als ik enige minuten op twitter bezig ben. Het vermoeden is dat dit meer bij 5 ghz voorkomt dan bij 2,4 ghz. In welke hoek moet ik een oplossing hiervoor zoeken cq. wat kan dit veroorzaken?

Abraham54

Administrator
Medewerker
Dat is wel heel vreemd.

Download
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Hai Abraham,
Dat zal niet gaan, Ondat ik twitter alleen gebruik op de apple ipads.En daar dus ook het probleem zich voor doet.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Het is alleen bij twitter. Ik ga het straks eens verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of dit wat verbetering brengt.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Er is idd recent een nieuw versie verschenen. Zo te zien blijft ie vanochtend wel in de lucht. Effe aanzien de komende tijd.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Vandaag weer via de app de wifi eruit. Vanwege de opmerking van Abraham over de browser, eens met safari via twitter.com. Dit werk weer feilloos. Stom van me dat het niet eerder in me opkwam. Tja , je wordt een daggie ouder hé.

Nieuwste berichten