• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ubuntu installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardcore 10

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2005
Berichten
801
Waarderingsscore
43
Hoi

Ik heb nu ubuntu gedownload maar het instaleren gaat heel traag omdat het allemaal via de live cd loopt. En de pc is nu ook niet echt bepaald snel PII .
Nu is mijn vraag is ubuntu ook de instaleren zonder van de live cd te draaien?



alvast bedankt JW
 
Re: unbuntu installatie

ok bedankt ik ga nu xunbuntu downloaden en instaleren.
Zijn er nog meer verschillen tussen de 2 ?
 
Re: unbuntu installatie

Volgens mij niet. Alleen het uiterlijk en de taakbalk enzo is volgens mij anders.
 
Re: unbuntu installatie

zo ik heb hem aan de gang en draadloos internet ook :D nu alleen nog het geluid.
 
Re: unbuntu installatie

Geluid werkt vrijwel altijd automatisch onder linux. Of het moet wel een heel oude pc zijn (P2 is ook best wel heel oud :wink:)

Moet je ff kijken of er Linux drivers zijn, anders geluidskaartje van 5 euro halen ofzo.
 
Re: unbuntu installatie

Op de pc zit een onboard geluids kaart maar ik heb er een soundblaster live in gedaan en de onboard in de bios uitgeschakelt.
 
Re: unbuntu installatie

de live! value doet het zeker, bij mij werkte dat ook ;)
 
Re: unbuntu installatie

En geeft de de onboard geen geluid of de Live niet?
 
Re: unbuntu installatie

allebij niet , maar ik weet niet waar ik kan zien welke hardware linux herkent.
 
Re: unbuntu installatie

Waar je kan zien wat herkend wordt ligt aan je windowmanager. Bij XCFE weet ik het helaas niet. tog wel raar. Ik heb nog nooit meegemaakt dat geluid niet werkte onder linux. Anders is googlen op je geluidskaart

tip: www.google.nl/linux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan