• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Uitroeptekens bij apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Is vervolg op trage wifi, windows 10 geïnstalleerd op laptop Packaert Bell, maar bij apparaatbeheer 2 uitroepingstekens, zie foto´s, op de website alle drivers te vinden, maar wat moet ik installeren, weet iemand dit?
pci.jpgpci1.jpg
 
Je kunt via apparaatbeheer ook drivers installeren, mochten er nieuwere zijn.
Onder stuurprogramma kun je kiezen voor bijwerken en dan online laten zoeken.
 
Is het toch geen Intel NUC?
Zie er overigen maar eentje die 2 x wordt gelinkt.
Lijkt mij overigens helemaal niet nodig om die te gebruiken, deïnstalleer hem en reboot, staat die er dan weer?
En welk type PB?
 
Kan niet direct een oplossing bieden, maar zoekend op de termen is er telkens sprake van een noodzakelijke BIOS update.

Maar eerst het stuurprogramma verwijderen ('Installatie ongedaan maken'), en opnieuw opstarten is altijd ook nog te proberen.
 
2 maal dezelfde foto gepost, hierbij de andere.
Online laten zoeken levert geen resultaat op.
Heb ze verwijderd en opnieuw opgestart, staan er terug.
En het is een Intel Celeron N2820.
pci2.jpg
 
Wat bedoelt u met PB? als je het moederbord bedoelt, dit is het:
Packaerd Bell
Easynote TE69BM(CPU1)
Type2 - A01 Board Version
Intel
Bay Trail Host Bridge
 
Zie bericht #5 als je in "eigenschappen van PCI-apparaat" op details klikt ... graag afbeelding hier posten.
 
Hier de gevraagde informatie.1.jpg2.jpg
 
Wil deze?

Notebook drivers zijn max. W8.1, worden geen W10 drivers aangeboden.
 
Dikwijls gaat het de ontbrekende SM Bus driver. Klik hier voor een overzicht en download van de recentste drivers voor jouw laptop. Wat ik zeker eens zou proberen is die intel Trusted Engine Interface drivers, alsook die eerste System & Chipset drivers, de SM Bus en de card reader.
 
Heb de laptop altijd opgestart met een usb muis, heb nu eens opgestart zonder usb muis en het touchpad werkt niet, misschien daarmee eens starten?
 
Er waren 2 drivers om te installeren, beide geprobeerd zonder resultaat met resultaat dat mijn toetsenbord ook niet meer werkt.
Ben nu gestart met een image terug te plaatsen.
 
Image staat terug, alles werkt terug uitgezonderd het touchpad, gebeld met de gebruiker, werkte voordien ook niet, gebruikt dat toch niet, zal maar niet verder zoeken, is waarschijnlijk stuk.
 
Touchpad driver geïnstalleerd? Ik heb dit gehad met mijn HP laptop na een nieuwe installatie. De standaard windows driver werkte niet. De originele van HP wel.
 
alles werkt terug uitgezonderd het touchpad, gebeld met de gebruiker, werkte voordien ook niet, gebruikt dat toch niet, zal maar niet verder zoeken, is waarschijnlijk stuk.

Je zou eens kunnen kijken of hij niet toevallig is uitgezet.
Want meerdere laptops hebben die mogelijk.
 
Kan ik niet aan of uit zetten.
Door de touchpad driver te installeren werkte de touchpad ook niet, denk dat die defect is zeker, eigenaar gebruikt deze toch niet.
Mag ik in apparaatbeheer hetgeen die met een uitroepteken staat gewoon uitschakelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan