• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Uitvoeren vanaf de server is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoontes slijten soms slecht.
Windows Media Player en via rechtsklik ook nog de VLC Player gebruiken.

Alles wat jij doet is in vergelijking met MusicBee meer werk en belast de PC ook meer, omdat VLC niet bepaald de lichtst draaiende software in Windows is.
 
heb hier zojuist een lijst met 84 mp3's met rechts aangeklikt en afspelen gekozen met WMP12
als dan de WMP 12 opent dan komt de afspeellijst rechts te staan op dezelfde volgorde alsdat deze eerder opgeslagen werd maar wil jij deze dan in een willekeurige volgorde laten afspelen dan dien je dit toch maar gewoon aan te zetten ...hier speelt deze afspeellijst nu willekeurig af .

de instelling hier voor bevind zich hier bij mij rechtsboven de aftespelen lijst ..

Ashampoo_Snap_zondag 25 november 2018_14h39m33s_001_.png
 
WMP12 zit alleen in Win 10 - Windows 7 moet het doen met WMP 11.
 
De VLC Media Player behoort tot mijn absolute favorieten sinds de eerste dag dat ik een computer gebruikte.

Het is gewoon pure liefde.

Zelfs als ik op de fiets zit, denk ik regelmatig aan de VLC Media Player, als ik zo'n wegobject zie.

5bfaa7f1173ec-VLC.jpg
 
Lol.
Discussie - Japanse man trouwt met hologram tienermeisje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Emi,

Wat ik wil, is: een bestand of map aanklikken in de Windows Verkenner en dit/deze dan openen met de Windows Media Player.

Ik had al eerder vermeld: als ik de Windows Media Player open, (op de manier zoals jij dat doet), dan werkt hij wèl.

Daar ligt mijn probleem dus niet.
 
WMP12 zit alleen in Win 10 - Windows 7 moet het doen met WMP 11.
tja er werd ook nergens vermeld dat het over de WMP11 ging in de Windows7 ik ga er dan ook prat van uit dat de meesten onder ons de Windows 10 gebruiken .
 
@Leono dan dien jij toch maar gewoon de WMP als de standaard afspeelprogje in te stellen...
dit heb ik hier nu ook in deWindows10
Ashampoo_Snap_zondag 25 november 2018_15h04m11s_002_.png
 
Instellen als Standaardprogramma had ik ook al geprobeerd: dit helpt ook niet.

Even terug naar 10:27 uur vandaag:

Hallo Emi,

Bij mij lukte het via "Importeren" niet.

Ik ben nu bij Methode 6, Punt 3.

Er staat: "As an administrator, run the following commands from a command prompt (switch to the install directory for SubinACL first, default is “C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\” for 32-bit and “C:\Program Files (x86)\Windows Resource Kits\Tools\” for 64 bit)".

Opdrachten gewoon via 'cmd'?

Ik begrijp niet waarom er eerst genavigeerd moet worden naar C:\Program Files (x86)\Windows Resource Kits\Tools\” for 64 bit). Daar staat alleen een map met de naam SDI.
 
daar ik Windows10 gebruik kan ik hier "subinacl.exe" niet opstarten als administrator (deze word hier niet gestart ) jij dient deze dus te starten met een rechtsklik uitvoeren als administrator en vervolgensdien je om de beurt 1 van de 4 opdrachten in te geven ...let op de 2 eerste opdrachten kunnen lang duren ...
**op de locatie C:\Program Files (x86)\Windows Resource Kits\Tools vind je dus de "subinacl.exe"

***ik gebruik hier dus Windows10 x64 bit en alhoewel ik dus een x64 bit gebruikt bevind de Windows Resource kit zich in program files x86
Ashampoo_Snap_zondag 25 november 2018_15h30m16s_003_.png
 
Laatst bewerkt:
Nu blijkt opeens dat ik deze "Snappy Driver Installer" al eens gezien heb.

Ik denk dat ik hier maar niet aan begin, want er worden niet-relevante drivers genoemd en Intel heeft vandaag nog gezegd dat er geen updates zijn.

Waar zou ik die opdrachten moeten invoeren?

Ik zet hieronder even een schermafbeelding.

Heb je misschien een mening over de Fixit van Rita Janssen?

5bfab56d844bf-Rita_Janssen.PNG


5bfab5af26f5f-SDI.png
 
betreffendede fixit kan ik u niet helpen deze is hier zelfs niet te gebruiken ..draai hier ook geen W7 meer .
de melding die ik dan ook krijg ...
Ashampoo_Snap_zondag 25 november 2018_16h15m06s_004_.png
 
Laatst bewerkt:
waarom kom je nu af met de "Snappy Driver Installer" !
 
waarom kom je nu af met de "Snappy Driver Installer" !
Ja, dat vroeg ik mijzelf ook af.

Ik wist niet wat te openen en toen zag ik in de programmamap een .exe en die bleek de "Snappy Driver Installer" te openen. Ik begrijp gewoon niet hoe Methode 6 moet werken.

Dus, als je nog een tip hebt.....

Update: zonder dat ik het wist zat de "Snappy Driver Installer" in mijn Program Files map (waar ik zocht). Het gezochte "tool" zit echter in de (x86)-map.

Dit verheldert het een en ander.
 
Laatst bewerkt:
krijg je dan de"subinacl.exe" niet gestart !
 
De "subinacl.exe" hoop ik aanstonds eens te proberen. :)
 
Er flitst een opdrachtvenster open dat direct weer sluit.

In de Readme staat de volgende zin: "This tool is designed to be installed and run only on Microsoft® Windows Server 2003".

Verouderd dus, waarschijnlijk.
 
De Fixit heeft gewerkt! Jippie, jippie, jippie!

Alle betrokkenen heel hartelijk dank!

5bfacba511521-Sugar.png
 
mooi dat de fixit het verholpen heeft …. hou deze fixit bij ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan