• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[upd] Stijlen

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Na alle teleurstellingen over de skins, heb ik wel weer een pluspuntje, er is een oude skin hersteld en wel te verstaan de Kirsch Skin.

Deze is door de maker in ondersteuning genomen voor deze versie van vBulletin en ik heb hem vandaag toegevoegd (na een seintje van *kingpin*) en aangepast aan onze wensen. Hij is beschikbaar in fixed (met een standaard breedte) en in fluid (schermbreedte vullend).

Mochten jullie nog wat missen in de stijl, wat in een andere stijl wel zat, laat het dan weten.
 
Netjes ydie :)

Moet zeggen dat die transparencity waar je nu mee bezig bent ook super leuk eruit ziet (hopelijk werkt die met 3.7 b4)!

Ik houd het nog even bij BlueIze :)
 
Ik ben die waar ik nu mee bezig ben helemaal nog aan het aanpassen, omdat die standaard icoontjes en dergelijke afbraak doen aan de stijl. Hij zit er nu al gelikter uit :) Maar daar kun je binnenkort zelf ook meer van zien.
 
De volgende stijl is ook beschikbaar:

Transparencity: http://www.nationaalcomputerforum.nl/?styleid=19

Hiervoor geld dat ik hem heb getest en geen zaken meer tegenkwam die niet werkte, natuurlijk gebruik ik niet alle functies, dus als je iets mist, of als er iets niet werkt, laat het dan weten.

BTW, als iemand nog een mooier banner kan maken (wel doorzichtig), dan houd ik mij aanbevolen.
 
Gebruik transparencity nu :)

Echt super leuk! Voor de header zijn genoeg designers denk ik ^^

PS. In 1680*1050 firefox is de background iets te klein en herhaalt hij zich links (het lijkt alsof het hele forum iets naar rechts staat).
 
Dan resized hij zich dus ipv dat hij stretcht, hij is namelijk 1600 x 1200 groot en zou wel goed moeten tonen in je browser.

Ik zal daar nog wel even mee met de instellingen stoeien, heb zelf alleen nergens een grotere resolutie dan 1280 x 1024.
 
Ik zit ook op die resolutie, en zie idd hetzelfde als ikki

Leuke skin idd.. :D
 
Om even te laten zien wat bedoelt wordt :)

2aam149.jpg

--- automatische edit ---
Heb een bugje gevonden, namelijk emailadressen.
Hij maakt er een zwart blok van, voorbeeld@vb.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het nu verbeterd? (wel ff ctrl-F5'en)
--- automatische edit ---
Die e-mail adressen had ik ook gevonden idd, kan er nog geen oplossing voor vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, de background is nu rechts wit.

Over die e-mail adressen, misschien is die background die php gebruikt om de image met het e-mail adres the generen in de map van de style?
Dan zoekt die hem dus in stylenaam/bg.png bijvoorbeeld.
 
Bij een resolutie van 1024x768 past de skin precies, bij hogere resoluties krijg ik ook rechts wat wit te zien.

Overigens mist er nog wat: de datum en tijd wordt niet overal weergegeven. Bij sommige posts niet en ook niet bij alle 'Geregistreerd op:...' :)

Edit:// De skin is trouwens wel leuk. Zal hem persoonlijk waarschijnlijk niet standaard gaan gebruken, maar voorlopig houd ik hem wel even aan om te testen ect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een bugje gevonden, namelijk emailadressen.
Hij maakt er een zwart blok van, voorbeeld@vb.com

Dit is geen bug in de skin, maar in die e-mail adres obfuscator zelf. Ik ga even kijken of ik een andere oplossing hiervoor kan vinden.
 
Leuke oplossing :)
Misschien leuk om er een onClick event op te zetten dat die hem weer revert als je erop klikt.

(helaas heeft, in tegenstelling tot de meeste talen, javascript geen string revert functie, maar is makkelijk te maken)
 
Dit is een tijdelijke oplossing :) Ben op zoek naar wat beters, maar er wordt hiervoor niet heel erg veel code vrijgegeven op vBulletin.org. Ik zal binnenkort eens kijken op de verschillende PHP sites. (Het is namelijk een forumbreed probleem en niet alleen in de Transparencity skin).
 
ik zie de nieuwe stijlen nu voor het eerst (twee weekjes niet op het forum echt geweest).
maar die tranperancy stijl is wel heel mooi. header is al aangepast zie ik? (*kingpin* gemaakt gok ik?) achtergrond vind ik wat minder. had als header het ncf logo ook wel mooi gevonden, dan gecentreerd moet dan alleen wel een andere ook blauwige achtergrond hebben


edit: ik heb nog steeds last dat na een aantal paginas gewoon de standaard stijl weer wordt gebruikt. is hier al een oplossing voor gevonden of een workaround?
 
Is gemaakt door Juno :)
De oorzaak van de stijlswitch is nog niet gevonden, een workarround ook nog niet.
 
hij blijft nu al een dag staan dus mischien gaat het nu goed
 
hij blijft nu al een dag staan dus mischien gaat het nu goed

Die stijlswitches gaan nogal random, je kunt er plots ineens een hebben. Zo had ik er gisterochtend een, ging van BlueIce naar Transparencity.
 
Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van. Ik kan dus ook vrij lastig achterhalen waar het vandaan komt.
 
Die stijlswitches gaan nogal random, je kunt er plots ineens een hebben. Zo had ik er gisterochtend een, ging van BlueIce naar Transparencity.

ow maar transparancy is ook mooi!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan