• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Update kan niet worden geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

benniebobo

Bekend gezicht
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
180
Waarderingsscore
0
Krijg steeds de aparte melding, is dit een belangrijke update en waarom kan ik deze niet instaleren?
bedankt
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_donderdag 7 februari 2019_15h52m53s_001_.png
    Ashampoo_Snap_donderdag 7 februari 2019_15h52m53s_001_.png
    23,2 KB · Weergaven: 14
ga naar deze site en klik vervolgens op update nu ..
*de KB4480116 is tevens al verouderd en werd vervangen door KB4476976 en het is deze die dan geinstalleerd word indien je op "update nu " klikt
 
de KB4476976 tevens ook de optie " update nu " geeft je dus de laatste build 17763.292
 
Beste, bedankt voor het snelle antwoord, maar het lukt nog steeds niet, kan ook KB
4476976 niet instaleren, had het gedownlaod Microsoft Update Catalogue en manueel geinstaleerd, had zelfs herhalen. Blijf bij build 1708
Benny
 
Laatst bewerkt:
je vermeld versie 1708 klopt dat gegeven wel !
aangezien je een Cumulatieve update binnen krijgt voor de versie 1809
de build is niet hetzelfde als versie !!
*je draait versie 1809 en waarschijnlijk build17763.194 welke dus bijgewerkt dient te worden naar build 17763.292
 
Laatst bewerkt:
Ik heb versie 1809 Build van besturingssysteem 17763.194
versie 10.0.17763 build 17763
Ken er niet zoveel van, maar dat heb ik terug gevonden
Eerst vermelde fout bij de update blijft nog steeds komen, kan wel de andere updates instaleren
 
Installeer dan eens de 2 updates uit mijn vorige bericht en kijk dan eens of het dan wel lukt. Wil het dan nog niet, laat dan eens de probleem oplosser voor updates lopen.
 
je zei dat je deze via het update cataloog had opgehaald en dat dat dus ook niet lukte … of te wel installeer je eerst de door Aarie25 genoemde updates ..maar ik zeide om de "update nu "optie te gebruiken en dan word je systeem direct bijgewerkt naar de 17763.292 welke tevens de laatste build is ..
 
Ik heb de eerste geinstaleerd, en toen zei hij dat die reeds was geinstaleerd (KB4481031)
De tweede (KB4476976) kan ik niet installeren, mislukt telkens zegt hem
 
Als het echt niet lukt, kan je altijd via het Media Creation Tool vanuit windows een update naar versie 1809 installeren met behoud van apps en data. Ook al heb je die al geïnstalleerd, toch gaat windows dan corrupte bestanden of verdraaide instellingen herstellen en ga je na bijwerking terug mooi kunnen updaten. Je kan dus vanuit die website kiezen voor "update nu" of nog beter via "hulpprogramma nu downloaden". Voor die laatste heb je dan een usb-stick van min. 8 Gb nodig. Na aanmaak kan je vanuit windows die stick lanceren, alweer met behoud van apps en data.
 
Hoi , heb sfc /scannow willen gebruiken en dat lukt ook niet, start zelfs niet op, alleen even een flits
Ik gebruik ESET NOD 32 als antivirus
 
Dan is er wel meer aan de hand dan alleen de updates. Dan de tip van Artstudiog opvolgen en via usb stick Windows herstellen.
 
Ik heb nu een nieuwe instalatie laten doen door windows met behoud van bestanden, heb direkt gescand naar nieuwe updates en hij zegt dat hij volledig is bijgewerkt naar de nieuwste versie build 1809 en dat er geen updates meer beschikbaar zijn
 
als ik nu scannow doe krijg ik dit
Windows PowerShell
Copyright (C) Microsoft Corporation. All rights reserved.

PS C:\WINDOWS\system32> sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection could not perform the requested operation.
PS C:\WINDOWS\system32>
 
Typ in de zoekfunctie eens winver in en druk op enter. Heb jij dan nu versie 17763.292?
 
Heb jij de sfc scan wel als administrator geopend?
 
Hoi, heb nu de juiste versie denk ik, kijk maar naar de bijlage, en vooral iedereen bedankt om mij verder te helpen.
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_vrijdag 8 februari 2019_14h40m19s_001_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 8 februari 2019_14h40m19s_001_.png
    25,9 KB · Weergaven: 7
ja je systeem is nu up 2 date
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan