• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Post een van de leden ondanks alles toch een bericht in zo'n discussie, dan zal dit bericht verwijderd worden.

In Behandeling Update naar Windows 10 1909 in Windows 10 1903 mislukt.

Abraham54

Administrator
Team lid
Ik heb deze discussie verplaatst!

Download
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:

SaltaDoom

Vaak hier
Ik heb deze discussie verplaatst!

Download Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
Hoi Abraham54,
Hier komen de gevraagde files.
Mvg,

Bijlagen

Abraham54

Administrator
Team lid
Op zich ziet alles er goed uit.
Maar ik vermoed nu dat deze Windows 1709 de laatste upgrade was die jouw uit Windows 7 geupgrade Windows 10 aankan.

Er zit niks anders op dan een volledig schone installatie met 1909 te doen, wil je weer helemaal klaar zijn voor de voorjaarsupdate volgend jaar.

Totaal fysiek RAM-geheugen: 2046.49 MB
Vermoedelijk is er behoorlijk wat RAM geheugen kapot.
Ook kan dat eventueel de oorzaak zijn dat de upgrade mislukt.

SaltaDoom

Vaak hier
Hoi Abrham54,

Impliceert dit geheugen te vervangen? Zo ja, zou het dan lukken om per lat bv 2mb te steken en hoe kan ik weten welk geheugen. Zo dus niet weten hoe ik dat op internet moet zoeken omdat ik de kenmerken niet weet.

Mvg,

Abraham54

Administrator
Team lid
Doe onderstaande!

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
Speccy van Piriform

Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.

Abraham54

Administrator
Team lid
Het komt niet vaak voor dat een computer uit 2005 nog vol in gebruik is.
Er is geen geheugen kaduuk, er zitten 4 latjes van elk 512MB in die computer van jou.

Er kan maximaal 4GB RAM-geheugen geïnstalleerd zijn: DIM DDR2 @ 266MHz

Emi

NCF Goeroe
er is maar 2gb ram geheugen aanwezig in dit systeem verdeeld over al de 4 slots elk slot heeft 512Mb waarlijk kan elk slot maximaal 1Gb aan wat je dus een totaal geeft van maximaal 4 Gb DDR2 240 pins 1800v
*zie juist dat Abraham al gereageerd heeft .

Abraham54

Administrator
Team lid
En ik verbaas me erover, dat beide harddisks nog gezond zijn.

Emi

NCF Goeroe
heb hier juist eens nagekeken en heb hier 4x DDR2 Samsung 1GB 1RX8 Pc2-6400U-666-12-zz liggen van uit dezelfde serie M378T2863RZS-CF7 - 0827 met deze ram latjes zou jij zowaar je systeem naar 4 GB kunnen brengen ..
*mocht je intrese er voor hebben kostprijs + verzending 25€ (géén verplichting )
ze werken 100% aangezien ze uit afgeschreven systemen werden uitgebouwd.

SaltaDoom

Vaak hier
heb hier juist eens nagekeken en heb hier 4x DDR2 Samsung 1GB 1RX8 Pc2-6400U-666-12-zz liggen van uit dezelfde serie M378T2863RZS-CF7 - 0827 met deze ram latjes zou jij zowaar je systeem naar 4 GB kunnen brengen ..
*mocht je intrese er voor hebben kostprijs + verzending 25€ (géén verplichting )
ze werken 100% aangezien ze uit afgeschreven systemen werden uitgebouwd.
Hoi Emi,

Heb interesse. Hoe kunnen wij de praktische kant regelen, betaling en toezending latjes?

Mvg,

Abraham54

Administrator
Team lid
@SaltaDoom - neem hierover maar via een conversatie contact op met Emi.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan