• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Update naar Windows 10 1909 in Windows 10 1903 mislukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze discussie verplaatst!

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Ik heb deze discussie verplaatst!

Download Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
Hoi Abraham54,
Hier komen de gevraagde files.
Mvg,
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    63,6 KB · Weergaven: 2
  • FRST.txt
    149,7 KB · Weergaven: 2
Op zich ziet alles er goed uit.
Maar ik vermoed nu dat deze Windows 1709 de laatste upgrade was die jouw uit Windows 7 geupgrade Windows 10 aankan.

Er zit niks anders op dan een volledig schone installatie met 1909 te doen, wil je weer helemaal klaar zijn voor de voorjaarsupdate volgend jaar.

Totaal fysiek RAM-geheugen: 2046.49 MB
Vermoedelijk is er behoorlijk wat RAM geheugen kapot.
Ook kan dat eventueel de oorzaak zijn dat de upgrade mislukt.
 
Hoi Abrham54,

Impliceert dit geheugen te vervangen? Zo ja, zou het dan lukken om per lat bv 2mb te steken en hoe kan ik weten welk geheugen. Zo dus niet weten hoe ik dat op internet moet zoeken omdat ik de kenmerken niet weet.

Mvg,
 
Doe onderstaande!

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Het komt niet vaak voor dat een computer uit 2005 nog vol in gebruik is.
Er is geen geheugen kaduuk, er zitten 4 latjes van elk 512MB in die computer van jou.

Er kan maximaal 4GB RAM-geheugen geïnstalleerd zijn: DIM DDR2 @ 266MHz
 
er is maar 2gb ram geheugen aanwezig in dit systeem verdeeld over al de 4 slots elk slot heeft 512Mb waarlijk kan elk slot maximaal 1Gb aan wat je dus een totaal geeft van maximaal 4 Gb DDR2 240 pins 1800v
*zie juist dat Abraham al gereageerd heeft .
 
En ik verbaas me erover, dat beide harddisks nog gezond zijn.
 
heb hier juist eens nagekeken en heb hier 4x DDR2 Samsung 1GB 1RX8 Pc2-6400U-666-12-zz liggen van uit dezelfde serie M378T2863RZS-CF7 - 0827 met deze ram latjes zou jij zowaar je systeem naar 4 GB kunnen brengen ..
*mocht je intrese er voor hebben kostprijs + verzending 25€ (géén verplichting )
ze werken 100% aangezien ze uit afgeschreven systemen werden uitgebouwd.
 
heb hier juist eens nagekeken en heb hier 4x DDR2 Samsung 1GB 1RX8 Pc2-6400U-666-12-zz liggen van uit dezelfde serie M378T2863RZS-CF7 - 0827 met deze ram latjes zou jij zowaar je systeem naar 4 GB kunnen brengen ..
*mocht je intrese er voor hebben kostprijs + verzending 25€ (géén verplichting )
ze werken 100% aangezien ze uit afgeschreven systemen werden uitgebouwd.
Hoi Emi,

Heb interesse. Hoe kunnen wij de praktische kant regelen, betaling en toezending latjes?

Mvg,
 
hij heeft ze binnen gekregen maar zijn pc zit in een loop met de Foutmelding "Kernel security check failure" heb hem daarop gewezen dat mogelijk de ram latjes niet goed in het slot zouden kunnen zitten wat mogelijk deze foutmelding geeft ..sindsdien heb ik niets meer vernomen .
 
Hoop wel dat Ts zich nog eens meld,
Foutmelding security check faillure heb ik enkele jaren geleden ook al eens gehad,
zelfs de medewerkers van Microsoft kregen het toen niet verholpen
 
Hoi,

Bedankt Emi voor alle hulp. Zoals je reeds hebt vernomen is het geheugen blijkbaar niet compatibel. Krijg inderdaad altijd de foutmelding "Kernel security check failure". Eigenaardige is wanneer maar twee latjes in gestoken worden, de PC wel opstart. Vanaf latje drie is het noppes. Heb tegen beter weten in dan twee van de oorspronkelijke latjes bijgevoegd, lukte het dan had ik toch 3MB geheugen. Ook deze poging faalde, zelfde fout.

Mvg,
 
je mag ze terug sturen indien je dit wilt en ik zal je de 25€ terug storten ..dit regelen we dan weer via pb's .
 
@SaltaDoom

🙄 heb mijn oude notieboek is doorgesnuffeld omdat ik dezelfde rotmelding een lange tijd geleden ook als eens heb gehad , zelfs na contact met de medewerkers van Microsoft hebben toen ook mee gedacht, maar helaas na een paar dagen hield ik het daar voor gezien , er zitten ook maar studentjes die wat willen bij verdienen.
Heb toen na een hele week vanalles testen toch zelf de oplossing gevonden , als eerste de harde schijf via een test programma laten controleren ,die gaf toen aan niks mis mee, ja kan wel zijn, toch maar een nieuwe SSD erin gezet ,en ook meteen alle drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
En toen opnieuw laten opstarten met de aan/uit knop een paar keer ingedrukt te houden, toen kwam ik in de repareer modus terecht , heb de computer vanalles laten herstellen , is wel tig keren opnieuw opgestart ofwel geréboot.
en kort daarna was het probleem "Kernel security check failure". opgelost
misschien heb je hier wat aan
 
je mag ze terug sturen indien je dit wilt en ik zal je de 25€ terug storten ..dit regelen we dan weer via pb's .
Hoi Emi,

De kosten verzending wegen niet op tegen wat gerecupereerd wordt. Is nu zo, je hebt uw beste beentje voorgezet. Thx.

Mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan