• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies update of niet

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Mijn samsung J5 telefoon vertelt me dat er nieuwe software klaar staat. Het simpelste is om te klikken op Nu Installeren. Maar ik twijfel.
Op dit moment heb ik de Android-versie 8.1.0. en ik verwacht dus voor de nieuwe software ongeveer een dergelijke notatie.
Maar: er staat 2 zaken voor me klaar. Ten eerste: versie J530FXXU5CSJ1/en nog 2 van die inbegrijpelijke combinaties er achter. Omvang: 1074,90 MB. Ten tweede: Nieuwe functies, upgrade van One UL voor Android Pie 9.0.
Eerlijk gezegd snap ik daar allemaal niets van. Wat haal ik binnen met die handel cijfers en letters?
Een pie is voor mij een soort gebak, meer weet ik er niet van. Bovendien worden die nieuwe functies eronder genoemd, en ja, ik heb dan straks ook een zwevend toetsenbord, haha.

Dus mijn vraag: moet ik die 1e update binnenhalen, maar ik zie geen mogelijkheid om te klikken dat ik nr 2 niet hoef. Of mis ik dan iets geweldigs. Ik ben eigenlijk bang dat nr 2 bij nr 1 hoort en wat haal ik dan binnen.
 
"Voor de Nederlandse Galaxy J5 is nu echt de update naar Android 9 Pie beschikbaar. Een 1070MB grote download brengt de nieuwe software naar het toestel in de vorm van firmwareversie J530FXXU5CSJ1. Daarin zitten in feite drie onderdelen. . . ."


Pie is cake. No doubt about it, maar elke Android versie is genoemd naar een lekkere snack, zoals Oreo, KitKat, Gellybean, etc.. Maar ik denk dat je dat wist.
 
De upgrade gewoon installeren, want anders wordt hij vanzelf wel geïnstalleerd. De missende updates worden dan vanzelf aangeboden mocht het niet in de upgrade zitten.
 
@Kate1
het is niet verkeerd om een beetje wantrouwend te zijn Kate ,
er gaat namelijk weer een Trojan malware rond, genaamd XHelper
Men zegt dat dit een irritante vorm van Malware is omdat hij over de mogelijkheid beschikt om zichzelf weer te installeren ,ook als je als gebruiker hem handmatig hebt verwijderd
 
Zo lang de update via de telefoon zelf wordt aangeboden dan is het geen probleem.
Dit kunt je controleren via instellingen-systeem-geavanceerd-systeem update.
 
Pie is cake. No doubt about it, maar elke Android versie is genoemd naar een lekkere snack, zoals Oreo, KitKat, Gellybean, etc.. Maar ik denk dat je dat wist.
Nee, geen idee. Maar wel grappig, hoewel ik Oreo en Gellubean niet ken. Wel, ik begrijp dat ik helemaal blij moet zijn met deze update en hem aan mijn hart moet koesteren.

Kijk, nu hebben 3 leden zich over mijn vraag gebogen en dat is genoeg en ook vertrouwd. Leve het protocol: niet met zijn allen op de TS-er landen!
En ik ben ook blij dat ik het nu zeker weet. Ik zit nu nl 14 dagen in Ommen en daar zag ik vanmorgen een Phonehouse. Ik ben er naar binnen gestapt en heb eerst eens bekeken of de jongen die achter de balie stond, er redelijk wetend uit zag! Hij legde het net zo als hier, maar dat wist ik toen nog niet. Het leek me mooi als achtergrond te gebruiken voor het geval het hier een raadsel bleef.

Verder leek het meteen wel teamview (en dat vind ik een uitvinding). Hij vertelde me dat BitDefender er af kon, en dat AdBlock ook niet nodig was op mijn gsm. En hij motiveerde zijn aanbevelingen!
Vannacht mogen de updates naar binnen, ik slaap ze wel naar mijn gsm toe.

Erik, Johannes en Aarie: bedankt, ook namens mijn telefoon, voor de bijdragen!

Dus: Opgelost!
 
Kijk, nu hebben 3 leden zich over mijn vraag gebogen en dat is genoeg en ook vertrouwd. Leve het protocol: niet met zijn allen op de TS-er landen!
Nemen zoals het komt. Soms is iedereen thuis, soms zit iedereen buiten 👍
 
Mooi dat het zo voor jou is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan