• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Update pakket voor Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Oude desktop win 7 opnieuw geïnstalleerd, nu 192 of 197 updates te gaan, is al 1 maal mislukt, bestaat er geen updatepakket voor win 7 dat ik kan downloaden en installeren, in plaats van de update lijst af te werken?
 
aangezien de ts aangeeft dat het er maar 197 updates zijn is het Sp1 al aanwezig ...
 
aangezien de ts aangeeft dat het er maar 197 updates zijn is het Sp1 al aanwezig ...
Ik gebruik al sinds 2015 geen Win 7 meer, maar bij mijn weten is er slechts 1 officieel Servicepack en da's 1.

Toen ik nog wel regelmatig Win 7 bij relaties installeerde was er na de initiële installatie een updatepakket beschikbaar van ongeveer 220 bestanden. Die 197 zit dus aardig in de buurt.
Daarnaast, als je SP1 installeerde 'over de kale Win 7', dan kon / kun je daarna nog een keer of 'tig' op de updateknop klikken, Windows update blijft zeker een keer of 'tig' updates op updates vinden.
 
ik zei ook niet dat er meerder service packs zijn ik wilde maar aantonen dat na het uitbrengen van SP1 er ongeveer 205 updates zijn uitgekomen voor de 32bit en voor de 64 bit zijn het er iets meer ..de TS geeft aan dat het er 197 zijn en wellicht komen er nadien nadat deze geinstalleerd werden er de overige bij ...
 
Is Sp1 en heb hem ondertussen een nachtje laten draaien, ga deze dan eens terug opstarten en zien of hij nu uptodate is,upgraden is geen optie, oude desktop niet geschikt.
 
@ Fredjuh, wat is er ongeschikt aan de machine?

Ik heb tot nu toe eigenlijk probleemloos op win7 bakjes desgevraagd een win10 kunnen zetten.
Niet voor mijzelf ik kan t met 10 nog steeds niet worden maar dat is aan mij.
 
Ik kan onderschrijven wat Anjo schrijft; ik heb op mijn werk voor oude HP machines met Athlon processor uit 2007 voorzien van Windows 10 versie 1803; daarna waren ze ondanks hun leeftijd echt snappy.

Eerverleden week heb ik de Thinkpad R61 van een kennis een snellere 7200 t.p.m HD gegeven en Windows 7 Professional na alles van Media te hebben verwijderd, Windows 10 Professional geïnstalleerd.
Daarna was deze machine ook een stuk sneller dan met Windows 7!

Ook mijn eigen trouwe Dell Precision M6400 van maart 2009 draait nu op Windows 10 Professional 64-bit en is heerlijk snel, mede natuurlijk ook door de Crusial MX500 SSD.
 
De pc weigerde om win 10 te installeren, processor niet geschikt geloof ik, staat ondertussen op win7 en alle updates zijn gedaan, was oorspronkelijk een XP die al op win 7 stond.
 
Kan je niet gewoon even de exacte foutmelding plaatsen als je probeert Windows 10 te installeren. (Gissen doet missen.)
 
Is een pentium 4, zal hem eens opstarten en win 10 proberen te installeren.
 
Ondersteunt geen NX die noodzakelijk is.
 
Al eens naar het artikel gekeken wat Lange Pier poste? Staat daar een eventuele oplossing in?
 
In de bios kan ik niks uitschakelen, is inderdaad een oudje (van 2005) Pentium 4 520 prescott 90.
Zullen we mooi op win 7 laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan