• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Update vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

kieken10

Vaak hier
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
872
Waarderingsscore
1
Deze update mislukt bij mij
KB4074588 (OS Build 16299.248)

Windows 10 version 1709
geeft deze fout aan
De installatie is mislukt op ‎15/‎02/‎2018 - 0x80240034
iemand oplossing aub
 
Deze update mislukt bij mij
KB4074588 (OS Build 16299.248)

Windows 10 version 1709
geeft deze fout aan
De installatie is mislukt op ‎15/‎02/‎2018 - 0x80240034
iemand oplossing aub

Doe jij het via wifi?
Zoja dan via lan kabel, dan lukt het wel.
Die melding had ik ook, update verwijderd en ging super snel via lan kabel.
Ik ervaar sinds de herst update dat het via wifi niet altijd lekker loopt.
 
Doe jij het via wifi?
Zoja dan via lan kabel, dan lukt het wel.
Die melding had ik ook, update verwijderd en ging super snel via lan kabel.
Ik ervaar sinds de herst update dat het via wifi niet altijd lekker loopt.

neen altijd via kabel, waar verwijder je die dan aub
 
Vreemd dat jij dan ook die melding kreeg, ik kreeg er ook nog bij dat ik opnieuw moest opstarten, terwijl de update eral op stond.

Start-instellingen -bijwerken en beveiliging-update geschiedenis en dan links boven update ongedaan maken.

Anders de update via Windows update catalog ophalen.
 
oei, ik zie nu pas dat die update er gisteren al bij syond en gisteren wel gelukt is
raar Naamloos.jpg
 
Dat betekent dus ook dat voor nu dit probleem is opgelost?
 
oei, ik zie nu pas dat die update er gisteren al bij syond en gisteren wel gelukt is
raar

Als jij via de zoekfunctie winver intypt en op enter drukt heb jij dan de 16299.248 versie?
Ik had gisteren hetzelfde en bij mij is het opgelost door het te verwijderen en te herinstalleren.
 
dit heb ik 16299.248 versie
 
Dan heb je de, op dit moment, meest recente versie.
 
Ik kreeg de melding update kan niet volledig worden geïnstalleerd na de herstart. De melding wel gezien, geen problemen ondervonden.
 
De installatie is mislukt op ‎15/‎02/‎2018 - 0x80240034
iemand oplossing aub

De fout code die ik zelf had was 0x80070643, terwijl hij er wel op stond.
Ik was even nieuwsgierig en ben even gaan zoeken naar problemen door de update.
Er schijnen dus meer mensen problemen te ervaren, dit hier onder gaat wel over andere fout codes.
Maar er zijn genoeg sites te vinden over mensen die problemen hebben.
https://windowsreport.com/windows-10-kb4074588-bugs/
https://www.windowslatest.com/2018/02/15/windows-10-kb4074588-error-0x80070bc2-error-0x80070422/
 
Op mijn asus laptop moest eerst ..214 erop en daarna ...248 beide zonder problemen. De sony had wat meer problemen. De ...214 lukte totaal niet bij 70 % stopte het. Zowel automatsche als handmatig. Allerlei zaken geprobeert die ik op internet kon vinden. Ik kreeg de melding 0x80070bc2. Uiteindelijk maar eerst een image teruggezet. Daarna nogmaals de ...214 handmatig gedaan, zonder probleem. Daarna de februari update 248. Ging als een speer. Vraag me niet hoedan? Er was verder niks gedaan met de sony. Het is iig gelukt.
 
Helemaal lekker loopt het niet deze maand.
Maar gelukkig is het bij mij en jou nu goed gegaan :)
 
Had de melding ook en bij controle van geinstalleerde update's stond er geen enkele met een fout!
Verkeerde melding dus.
 
Bij mij is er een herstel geweest. Ik heb nergens last van op dit moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan