• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

update Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
carfran zei:
Microsoft spreekt nergens van een datum upgrade uitvoeren . Wat voor mij betekent , vandaag de upgrade gratis downloaden binnen 2 of 3 jaar of langer de upgrade ook nog kunnen uitvoeren.
denk niet dat je hier gelijk in ga halen ...
nmaal de dvd's te koop zijn zal er nog wel kunnen geupgrade worden immers is dit toch altijd zo geweest bij de aankoop van een instal media ...
dan zal de gratis upgrade volgens mij dus niet meer mogelijk zijn ... je kan wel de huidige upgrade telkens verzetten of uitstellen maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dit dan om de 2 dagen dient uit te stellen !
 
En waaom zou ik geen gelijk halen ? Eigenlijk is dit een stunt van Microsoft die Apple al jaren uitvoert , gratis upgraden . Binnen een jaar zal de gratis Upgrade niet meer te downloaden zijn en zal het zijn , de upgrade kopen . Ik heb ooit ook zo een Upgrade gekocht van windows vista naar windows 7 , op DVD versie waarvan ook maar een beperkt aantal verschenen is .
 
Vraagje, waar kan je zien welke updates windows 10 binnen haalt en of ze wel of niet zijn geinstalleerd.
 
Emi, heb naar mijn productkey gekeken zoals jij doorgaf, maar als ik dat doe zie ik dit


Heb daarna nog gezocht en vond nog (zie volgende bijlagen)

--- Update ---

Is denk ik iets niet goed gegaan met bijlage. Stuur ze nog eens.

--- Update ---

Hehe en hier de laatste.
 

Bijlagen

  • Defaultproductkey2-2015-07-30.png
    Defaultproductkey2-2015-07-30.png
    79,2 KB · Weergaven: 28
  • SoftwareProtectionPlatform-2015-07-30.png
    SoftwareProtectionPlatform-2015-07-30.png
    12,9 KB · Weergaven: 28
  • DeafaultProductkey-2015-07-30.png
    DeafaultProductkey-2015-07-30.png
    20,2 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan