• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updaten windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransje

Bekend gezicht
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
137
Waarderingsscore
0
L.S.,

Heb een tweedehands computer gekocht met Windows 10 home versie 15.11 besturingssysteem 10586.1176.

Nou krijg ik steeds een melding dat ik moet updaten naar een een nieuwe versie Windows 10 upgrade 28092.

Na het downloaden, bewerken en daarna installeren gaat alles goed tot ongeveer 80% en dan start de computer niet meer op en blijft het scherm donker. Kan alleen verder door de computer uit te zetten en bij het opnieuw opstarten wordt de computer hersteld naar vorige versie.

Ook heb ik de update assistent gedownload deze meldt dat ik de versie 10586 moet bijwerken naar de nieuwste versie 16299.
Als ik dit doe is het resultaat hetzelfde als boven beschreven.

Zijn er andere mogelijkheden om deze updates te verkrijgen ?

M.V.G. Frans
 
Ik zelf zou die computer van een volledige schone installatie van Windows 10 voorzien!
 
Ik zal eerst moeten bekijken hoe dit in zijn werk gaat.
B.V.D.
Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan